جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ |۱۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 24, 2024
مناجات

حوزه/ مدیر اداره اخلاق معاونت تهذیب حوزه علمیه استان قم از برگزاری ویژه‌برنامه تهجد و شب‌زنده‌داری طلاب جوان در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)، با عنوان"میهمانی ملکوت" خبر داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» حجت الاسلام سید مرتضی صالحی، با اشاره به اهمیت تهجد و شب زنده داری  در تعمیق و تقویت ایمان و باورهای دینی طلاب و  تاکید بزرگان دینی مخصوصا مقام معظم رهبری بر این امر مهم، اظهارداشت: در جهت نیل به این مهم ، برنامه معنوی با عنوان میهمانی ملکوت که شامل آیین تهجد و تجدید میثاق با امام زمان (عج) است، همزمان با مناسبت های مذهبی و دینی با حضور طلاب جوان برگزار می گردد .

وی با اشاره به این که تلاش شده تا این برنامه معنوی حداقل یک جلسه در ماه برگزار گردد، افزود:  در همین راستا نهمین برنامه از سری برنامه های معنوی، میهمانی ملکوت در سال تحصیلی جاری همزمان با شب میلاد امام جواد(ع) با حضور بزرگان حوزه، اساتید و هزارنفر از طلاب مدارس علمیه  قم در شبستان نجمه خاتون حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد.

مدیر اداره اخلاق معاونت تهذیب حوزه علمیه استان قم با اشاره به استقبال طلاب از این برنامه تصریح کرد: در این مراسم معنوی پس از سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال، مدیر حوزه علمیه استان قم  و برگزاری مراسم مناجات، طلاب نماز صبح را به جماعت  اقامه کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دهمین دوره مراسم معنوی میهمانی ملکوت نیز  22 اردیبهشت سال جاری همزمان با شب میلاد حضرت عباس (ع)برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha