چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
مدیرکل بنیاد شهید استان قم

حوزه/ سردار سید جواد هاشمی گفت: زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا از اولویت های اصلی بنیاد شهید است چرا که زنده نگه داشتن همین فرهنگ باعث شد که شهدای مدافع حرم راه شهدای هشت سال دفاع مقدس را ادامه دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، مدیرکل بیناد شهید و امور ایثارگران استان قم در همایش « پدران آسمانی » اظهارداشت: امروز خانواده معظم شهدا به عنوان ولی نعمتان ایران اسلامی با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر خود، راه ایثار، شهادت و شجاعت را در کشور فراهم ساخته اند.

سردار هاشمی ادامه داد: امروز بیدار اسلامی به برکت همین خون های پاک در میان امت های اسلامی شکل گرفته است و استکبار از این هراس دارد و می ترسد.

مدیرکل بنیاد شهید استان قم خطاب به خانواده های معظم شهدا تصریح کرد: متاسفانه تاکنون فرهنگ مورد نظر خانواده معظم شهدا را نتوانسته ایم در جامعه محقق کنیم چرا که هستند کسانیکه در کشور به دنبال ردپای آمریکا هستند.

وی با بیان اینکه شهدای دفاع مقدس با قیام عاشورایی خود توانستند راه امام حسین(ع) را ادامه دهند و اکنون ملت ایران راه عمارها، مقدادها و ابوذر ها را دنبال می‌کنند، تاکید کرد: ملت ایران نسبت به واقعیت‌های دنیا آگاهی دارند بلکه و استکبار بداند مکان امنی برای رژیم صهیونیستی در منطقه وجود ندارد زیرا مردم مسلمان دوست‌دار اهل بیت(ع) بوده و زیر بار ظلم و ستم نمی‌روند و اکنون برای انقلاب، فرهنگ و ایده علمای گذشته قیام کرده‌اند.

سردار هاشمی بیان داشت: دشمن بداند ایران اسلامی به برکت حضور رهبری مقتدر، آگاه، زمان شناس، شجاع و با حضور پدران شهدا نمی‌گذارند به کشور خدشه‌ای وارد شود زیرا ایران برای عزت ولایت فقیه و استقلال کشور و امت خود، خون های بسیاری  تقدیم کرده است.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha