یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
حجت الاسلام علی کارگر_ یزد

حوزه/ معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به حضور بیش از ۱۹هزار معتکف در ۱۸۰ مسجد سراسر استان دارالعباده، گفت: مبلغان در ایام اعتکاف بیش از هزار ساعت نفر به تبلیغ معارف اهل بیت(ع) پرداخته اند.

حجت الاسلام علی کارگر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، در خصوص آخرین آمار برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در سراسر استان یزد، اظهار داشت: اعتکاف در 180 مسجد استان یزد برگزار شد و از نظر آماری هم مکان برگزاری و هم تعداد معتکفین، نسبت به سال قبل، 20 درصد رشد را نشان می دهد.

وی آمار معتکفین اعم از خواهران و برادران در سطح استان را 19هزار نفر اعلام کرد و افزود : طی سال های گذشته 70 درصد آمار معتکفان به بانوان یزدی اختصاص دارد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد در پاسخ به سئوالی درباره حضور مبلغان در مراسم اعتکاف، گفت: براساس تقسیم بندی حضور مبلغ در تمام مساجد محل اعتکاف، مبلغان بیش از هزار نفر ساعت، طی سه روز اعتکاف در موضوعات مختلف برنامه تبلیغی اجرا کرده اند.

وی همچنین موضوعات سخنرانی مبلغان را مباحث اقتصاد مقاومتی، سبک زندگی اسلامی، راه کارهای پرهیز از گناه، ره های رفع موانع استجابت دعا، مسائل اجتماعی روز و ... برشمرد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha