شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیین گرامیداشت شهدای روحانی

حوزه/آیین گرامیداشت شهدای روحانی با معرفی سه شهید شاخص انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم، با حضور اساتید، طلاب و فضلای حوزه های علمیه و امت ولایتمدار قم در مدرسه فیضیه برگزارشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت شهدای روحانی در این مراسم، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه مخصوصا در میان طلاب جوان و همچنین به منظور تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگران روحانی را از اهداف برگزاری این مراسم عنوان کرد.

یحیی عقیلی ادامه داد: در این مراسم از سه شهید شاخص در سه برهه از انقلاب اسلامی به عنوان شهدای شاخص روحانیت بزرگداشت به عمل خواهد آمد که شهید مطهری به عنوان شهید شاخص انقلاب، شهید شاه آبادی به عنوان شهید شاخص دفاع مقدس و شهید مالامیری به عنوان شهید روحانی شاخص مدافع حرم می باشند.

این گزارش می افزاید: در این مراسم پیکر شهید مدافع حرم نقیب علی بر روی دستان اساتید و طلاب حوزه های علمیه تشییع شد و با نوای گرم ذاکر اهل بیت علیهاالسلام فضای معنوی رقم خورد.

این گزارش حاکیست، در پایان این مراسم از مقام شهیدان مطهری، شاه آبادی و مالامیری با حضور نمایندگانی از طرف خانواده این شهدای والامقام تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

همچنین شش نفر از اساتید ایثارگر حوزه های علمیه تقدیر شد.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha