شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ |۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 15, 2024
کد خبر: 377587
۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶
حجت الاسلام منصور میراحمدی

حوزه/مدیر گروه علوم و اندیشه سیاسی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین میراحمدی را پژوهشگری انقلابی دانست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین میراحمدی مدیر پژوهشکده علوم اندیشه سیاسی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، پیش از ظهر امروز در مراسم اولین سالگرد رحلت حجت الاسلام و المسلمین سید موسی میرمدرس و مراسم بزرگداشت و رونمایی از آخرین اثر علمی آن مرحوم به سخنرانی پرداخت.

وی گفت: مرحوم میرمدرس نماینده یک جریان فکری و اندیشه ای در حوزه علمیه قم بود که خدمات ارزنده ای به حوزه تقدیم داشت.

مدیر پژوهشکده علوم و اندیشه سیاسی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تصریح کرد: این جلسه بزرگداشت یک اندیشه و فکری است که امروز پاس داشته می شود؛ این اندیشه انتزاعی نبود، بلکه  اندیشه ای دغدغه مند و ناظر به واقعیت های بیرونی جامعه بود.

وی گفت: این اندیشه به دنبال حل معضلات بود و در تلاش برای ارایه پاسخ پرسش های جامعه بود؛ ایشان تلاش می کرد که فعالیت خود را با نیازهای حوزه علمیه قم گره بزند.

حجت الاسلام والمسلمین میراحمدی اظهارکرد: نکته بعدی، این فکر و اندیشه جهت مند با اخلاق و موازین اخلاقی همراه شده بود زیرا ایشان پژوهشگری بسیار با اخلاق و وارسته بود؛ ایشان فردی متخلق و محبوب بود.

مدیر دانشکده علوم و اندیشه سیاسی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی  گفت: این فکر با جامعیت و وضعیت خاص کاربردی که داشت، توانست جای خود را در بدنه حوزه های علمیه باز کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha