شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نادر طالب زاده

حوزه/ تهيه كننده و مستندساز كشورمان گفت: مساله قدس يك آرمان است و ارتباط مستقيمي با ظهور امام زمان(عج) و وقايع آخرالزمان دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، ‌ كارگردان سريال "بشارت منجي"، در هم انديشي بين الادياني موعود که در جمکران برگزار شد، اظهارداشت: هر اتفاقي كه در این جهان در حال وقوع است دارای یک ظاهر و یک باطن است که باید عنایت و توجه ویژه ای به باطن این وقایع داشت.

این فعال رسانه و روزنامه  نگار کشورمان افزود: اتفاقات منطقه و تحولاتی که در خاورمیانه در حال وقوع است، پیامی برای همه دارد، لذا علاوه بر ظاهر این جریان باید به باطن و عمق این اتفاقات نیز نگریست.

دکتر طالب زاده ادامه داد: همه باطن های موجود در این جهان  آخرالزمانی  است، حتی انتخابات ریاست جمهوری  آینده آمریکا، مگر می شود یک آدم بیایید و ملت یک کشور را « بی ناموس » خطاب کند، کشوری همانند مکزیک که هزاران شهروند آن در آمریکا ساکن هستند.

وی با اشاره به یکی از این اتفاقات مهم دنیای امروز تصریح کرد: چه کسی تصور می کرد دو کشور دوست و برادر عراق و ایران بعد از سال ها جنگ با گذشت زمان و سرنگونی رژیم بعث، همانند دو عزیز و برادر راهپیمایی عظیم  اربعین را در برابر این کینه توزی ها رقم بزنند.

استاد دانشگاه صدا و سیما ادامه داد: حرکت عظیم اربعین حسینی هر سال با  حضور میلیونی عاشقان حضرت سیدالشهداء(ع) پیگیری می شود، به طوریکه سال گذشته قریب به 27 میلیون عاشق از همه کشورهای جهان حضور پیدا کردند.

دکتر طالب زاده تصریح کرد: نباید ظاهر این حرکت را دید باید تأمل کرد تا به باطن آن رسید، باطن این حرکت عظیم میلیونی خونخواهی امام حسین(ع) است .

وی به وقایع دیگر منطقه خاورمیانه و تعرض چند کشور به یمن و حضور گروه های افراطی سلفی و تکفیری در سوریه  که مداخله روسیه و حضور فعال آن در جبهه نبرد علیه داعش  در پی داشت.

این مستندساز برجسته کشورمان در بخش دیگری از سخنانش به انقلاب 57 اشاره کرد و گفت: پیروزی شکوهمند انقلاب بر اسلامی و برچیده شدن رژیم 2500 ساله شاهنشاهی  اتفاق مهم دیگر 40 سال اخیر است که امام خمینی(ره) با فتح قلوب بسیاری از کشورهای جهان را با آرمان های انقلاب و آموزه های اسلامی آشنا کرد و کماکان ادامه دارد.

انتهای پیام   313/17

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha