شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله سید مجتبی حسینی

حوزه/ آیت الله حسینی، بر ضرورت تقویت رابطه بین حوزه علمیه قم و حوزه نجف اشرف تأکید کرد و گفت: ما معتقدیم ولایت فقیه و ولایت امر، محدود به قلمرو و مرز خاصی نیست و امروز شاهدیم در سوریه، عراق و بحرین مردم چنان ارادتی نسبت به رهبر انقلاب دارند که ستودنی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، آیت الله سید مجتبی حسینی، پیش از ظهر امروز در دومین روز اجلاس دوره پنجم خبرگان رهبری، پیرامون جایگاه ولایت فقیه از نظر مفهوم و مصداق سخن گفت و تأکید کرد: در بعد ولایت فقیه و نشر این فرهنگ در داخل و خارج کشور بیش از پیش باید تلاش کنیم.

نماینده خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری افزود: از آنجا که ما معتقدیم ولایت فقیه و ولایت امر، محدود به قلمرو و مرز خاصی نیست، امروز شاهدیم در کشورهایی چون سوریه، عراق و بحرین مردم متدین چنان ارادتی نسبت به رهبر معظم انقلاب دارند که ستودنی است.

نماینده مقام معظم رهبری در عراق همچنین  بر ضرورت تقویت رابطه بین حوزه علمیه قم و حوزه نجف اشرف تأکید کرد و از دست اندرکاران حوزه های علمیه خواست مقدمات تعامل خوب بین طلبه های ایران و عراق را فراهم آورده و از این طرح و موضوع حمایت ویژه صورت پذیرد تا از موقعیت مناسب کشور عراق جهت ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی و ناب محمدی کمال بهره برداری را داشته باشیم و با تعامل این دو مرکز شاهد هم افزائی مفیدی باشیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha