شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام مهدی نیلی پور

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین نیلی پور گفت: زنان با ورود با عرصه تولید خانگی و اجتماعی با حفظ شرافت و شأنیت می توانند نقش مهمی را در تحقق شعار سال داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین مهدی نیلی پور، امروز در همایشی که با حضور  1500نفر از مبلغین طلبه خواهر در اصفهان برگزارشد، گفت: نیمی از جامعه ما زنان هستند که در پیاده کردن اقتصاد مقاومتی سهم بزرگی را می توانند ایفا کنند.

وی با بیان اینکه فرهنگ غرب فرهنگ و اقتصاد ما  را مورد هجوم قرار داده است، تصریح کرد: باید با عملیاتی سازی اقتصاد مقاومتی و توسعه و نهادینه سازی فرهنگ اسلامی، با توطئه های غرب مقابله کرد.

وی رسالت فردی، خانوادگی و اجتماعی را سه نقش مهم، عمده ، مستقیم و خطیر زنان در عرصه اقتصاد مقاومتی اعلام کرد و افزود: اگر دین و حیا در جامعه از بین برود، دشمن  اقتصاد و فرهنگ  را مورد هجمه قرار می دهد.

مدیر بنیاد مهدویت و آینده پژوهی اصفهان با تاکید بر این که اگر نقش و الگوی مصرف صحیح را برای خواهران روشن سازی کنیم، می توان اقتصاد مقاومتی را مدیریت کرد، ابراز داشت: زنان با ورود با عرصه تولید خانگی و اجتماعی با حفظ  شرافت و شأنیت می توانند نقش مهمی را در تحقق شعار سال داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین نیلی پور در پایان با اشاره به وجود دو فرهنگ التزام و انتظار در مهدویت، اظهار داشت: دشمن درصدد است فرهنگ التزام به دین و اخلاق و انتظار مهدی موعود(عج)  را از ما بگیرد، این رسالت مبلغین دینی را چندین برابر می کند.

313/38

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha