یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مدرسه المهدی زابل

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت المهدی زابل ، توانمند سازی طلاب را اولویت اصلی این مدرسه عنوان کرد.

حجت الاسلام محمد صالحی والا، در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به اینکه این مدرسه از حدود 8 سال پیش مجوز فعالیت خود را دریافت کرده  است، اظهارداشت: تاکنون سه دوره از طلاب این مدرسه فارغ التحصیل شده اند که هم اکنون مشغول فعالیت های تبلیغی هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر طلاب این حوزه در سه پایه 1، 2 و 5 مشغول تحصیل هستند، افزود: هم اکنون اساتید خوبی دراین مدرسه در قالب تمام وقت و نیمه وقت مشغول تدریس بوده و تاکنون توانسته اند افراد موفقی را تربیت نمایند .

مدیر مدرسه سفیران هدایت المهدی زابل بیان داشت: برای سال تحصیلی جدید نیز 40 نفر برای پایه اول ظرفیت پذیرش داریم که هم اکنون مراحل آن در حال انجام است .

وی با بیان اینکه در حال حاضر 45 طلبه دراین مدرسه مشغول تحصیل هستند، بیان داشت: برنامه های متعددی در این مدرسه از لحاظ آموزشی، تهذیبی ،پژوهشی در حال انجام بوده و تمام تلاش ما بر تربیت طلاب توانمند است که در این زمینه نیز گام های خوبی برداشته شده است.

این استاد حوزه  ادامه داد: در کنار بُعد آموزشی تلاش ما بر تقویت اخلاق و تهذیب نیز بوده و در این زمینه برنامه های بسیار خوبی در حال اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با اقدامات انجام شده هم اکنون طلاب مستعد و توانمندی در این حوزه تربیت شده و نهادهای اداری، اماکن عمومی و روستاها را پوشش تبلیغی می دهند.

انتهای پیام ۳۱۳/۱۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha