یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام مجتبی قائد امینی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین امینی گفت: همراهی آحاد مردم و مسئولین با روحانیت زمینه تحقق بیشتر اقتصاد مقاومتی را در جامعه فراهم می سازد.

حجت الاسلام مجتبی قائد امینی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در قزوین با تاکید بر اهتمام همگان به تحقق اقتصاد مقاومتی و رفع دغدغه های رهبر معظم انقلاب اظهارداشت: اقتصاد مقاومتی مسیری برای رسیدن به استقلال ، خودکفایی وتعیین الگوی مصرف در جامعه است.

مشاور استاندار قزوین  در امور روحانیون لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی را بهره گیری بیشتر از ظرفیت ها دانست و بیان داشت: لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی بهره گیری بهتر از ظرفیت ها و امکانات موجود واستفاده از دیدگاه نخبگان ، ائمه جمعه وروحانیت وحوزه های علمیه می باشد.

حجت الاسلام امینی به نقش تاثیر گزار روحانیت وحوزه های علمیه در اجرایی نمودن اقتصاد مقاومتی در جامعه اشاره وبیان داشت: روحانیون و ائمه جمعه وجماعات وحوزه های علمیه باید آحاد مردم را جهت استفاده از تولیدات داخلی تشویق وترغیب نمایند و دولت نیز زمینه فعالیت سرمایه گذاران را در داخل کشور فراهم کرده و از آنها حمایت نماید.

مشاور استاندار در امور روحانیون استان خاطرنشان کرد:زمانی می توانیم توطئه های دشمنان و تحریم ها را از بین ببریم که از درون ،بنیه اقتصادی کور را محکم نماییم و این تنها با تمرکز بر توان نیروهای داخلی وسرمایه گذاری بر تولیدات ملی میسر خواهدشد.

حجت الاسلام والمسلمین امینی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی بر گرفته از دستورات قر آن کریم و پرهیز از اسراف وتبذیر می باشد.

وی ادامه داد: امروز دشمنان با تمام توان و با سرمایه گذاری خود بیشترین تلاش را برای ضربه بر پیکره اقتصاد جمهوری اسلامی  دارند که باید در این راستا و برای رفع مشکلات اقتصادی در جامعه ، همه همدل و همزبان باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد IR ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    0 0
    خداوند این روحانی عزیز را عزت و جزاء خیر عطا کند . ان شاء‌الله.