شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام احمد عبدالهی نژاد،

حوزه / دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: راهپیمایی روز حجاب و عفاف ، روز مطالبه گری حق اجتماعی حجاب است.

حجت الاسلام احمد عبدالهی نژاد، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: این راهپیمایی به مناسبت روز عفاف و حجاب به صورت کشوری انجام می گیرد، در این روز مردم و علما مطالبات خود را در مورد حجاب اعلام می کنند.

وی ادامه داد: خانواده شهدا با تصاویر شهدایی که تقدیم اسلام و انقلاب کرده اند در این مراسم حضور پیدا کرده و نتیجه خون شهدای خود را پیگیر می شوند، هدف این راهپیمایی مطالبه چیزی است که در دین اسلام به آن دستور داده شده است، و شرکت کنندگان در این راهپیمایی این مسئله را از مسئولان، ارگان ها و مهمتر از همه از دیگر مردم خواستارند.

دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان، بیان داشت: آنچه امروز مورد توجه دشمن در جنگ نرم است، حجاب است و شاهد آن هستیم که دشمن از تمامی ابزارهای تبلیغی خود برای از بین بردن این خصیصه مهم اسلامی استفاده می کند، آنانی که در این مراسم حضور پیدا می کنند از مغفول ماندن این مسئله دردمند هستند ، ما نمی خواهیم شهرهای ایران به سرنوشت شهر آندولس دچار شوند.

وی، بی حجابی را عامل بسیاری از آسیب های اجتماعی دانست و گفت: امروز بی حجابی خود به عنوان کلید بسیاری از مشکلات اجتماعی مطرح است ، طلاق ،  نا هنجاری اخلاقی و مزاحمت های خیابانی ریشه در این عدم توجه به حجاب داند، مردمی که مطالبه گر این امر هستند با حضور در این راهپیمایی می توانند گامی برای شروع حرکتی پایدار بردارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha