پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
دومین گفتمان نخبگان

حوزه/ رئیس دفترتبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و مسوولین برگزاری دومین گفتمان نخبگان علوم انسانی با حضور در بیت مرحوم آیت الله آملی لاریجانی با رییس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، اعضاء ستاد برگزاری دومین دوره گفتمان نخبگان علوم انسانی در بیت مرحوم آیت الله آملی لاریجانی با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کردند.

بر اساس این گزارش، در این دیدار که با حضور حجت الاسلام والمسلمین واعظی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، حجت الاسلام والمسلمین دکتر پارسانیا، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، دکتر فتوتیان، دبیر دومین دوره گفتمان نخبگان علوم انسانی و حجت الاسلام والمسلمین نوروزنژاد، مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، دکتر لاریجانی ضمن تقدیر از برگزاری این دوره های آموزش گفت: ورود به بحث علوم انسانی کار بسیار حساس و ظریفی است و اینکه مسؤولان برگزاری این گفتمان این دوره ها را ویژه جوانان نخبه برگزار می کنند، قابل تقدیر و ارزشمند است.

گفتنی است در ابتدای این دیدار مباحثی پیرامون وضعیت علوم انسانی و ضرورت اسلامی سازی علوم انسانی مطرح و گزارشی از اهداف و برنامه های دومین گفتمان نخبگان علوم انسانی ارائه شد.

انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha