سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام علوی در مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در حرم حضرت معصومه(س)

وزیر اطلاعات گفت: شکرانه عملی امنیت در کشور همگامی مردم ایران با سربازان گمنام امام زمان(عج) است. امروزه تروریسم در لباس عموم مردم در تلاش است که به این امنیت ضربه بزند و این همدلی در این شرایط اهمیت مضاعفی می یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت‌الاسلام والمسلمین علوی امشب در مراسم گرامیداشت شهدای دولت به خصوص شهیدان رجایی و باهنر که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر  حضرت فاطمه معصومه(س)،‌ برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: به برکت انقلاب اسلامی، امنیت کامل در تمامی کشور حاکم است.
وی شکرانه این نعمت بزرگ در شرایطی که ناأمنی در کشورهای همسایه ایران موج می زند، گفت: شکرانه عملی این نعمت، همگامی مردم ایران با سربازان گمنام امام زمان( عج) است. امروزه تروریسم در لباس عموم مردم در تلاش است که به این امنیت ضربه بزند و این همدلی در این شرایط اهمیت مضاعفی می یابد.
وزیر اطلاعات افزود: شورای هماهنگی امنیت اطلاعاتی کشور با انسجام مناسبی در حال فعالیت و خنثی سازی تمامی اقدامات تروریستی در کشور است.
وی ادامه داد: دشمنان هر روز تلاش می‌کنند امنیت کشور را به چالش بکشند؛ البته بیان این نکته ضروری است که گروه‌های تروریستی و تکفیری در جنوب شرق و یا غرب کشور در حدی نیستند که امنیت ما را به خطر بیاندازند، چراکه آنها تنها ابزاری هستند که دشمنان و سرویس‌های اطلاعاتی از آنها برای به چالش کشیدن امنیت ما استفاده می کنند.
حجت الاسلام والمسلمین علوی از نقش کشورهای متخاصم در پشت صحنه این گروه ها خبر داد و گفت: سرویس‌های امنیتی آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی مهمترین این دشمنان هستند که رد پای این کشورها در حمایت از این گروه‌ها با اسناد متقن به جامعه بین المللی اثبات شده است.
وی  با اشاره به تشکیل تیم‌های دوازده گانه از سوی این دشمنان که برای هر عملیات حاضر بودند 500 هزار دلار به تروریست ها بدهند که امنیت ما را به خطر بیاندازند، گفت: خوشبختانه سرکرده آنها ابوحفص بلوشی که با اسم شناسنامه‌ای حشام عزیزی علیه نظام فعالیت می‌کرد، به درک واصل شد و عناصر آنها در مناطق مختلف کشور دستگیر شدند.
وزیر اطلاعات افزود: دشمنان با ایجاد ناتوی اطلاعاتی و امنیتی به دنبال به خطر انداختن امنیت کشور هستند که یکی از مهم ترین اهداف داعش را در پی جویی این پروژه ها به خطر انداختن اعتبار امنیتی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد.
انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha