چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 392670
۱۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶
آیین آغاز سال تحصیلی مدرسه علمیه الغدیر اهواز

حوزه/ آیین آغاز سال تحصیلی جدید مدرسه علمیه الغدیر اهواز با حضور جمعی از مسئولین استانی در محل این مدرسه علمیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیین آغاز سال تحصیلی جدید مدرسه علمیه الغدیر اهواز، با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و دیگر اساتید و روحانیون حوزه خوزستان برگزار شد.

در ابتدای این آیین، معاون آموزش مدرسه علمیه الغدیر، به بیان گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های اجرا شده در سال تحصیلی گذشته پرداخت و اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اجرا شده در طول سال تحصیلی گذشته، برگزاری دوره یک‌ماهه در مشهد مقدس بود که الحمدالله تأثیرات بسیار شگرف و عمیقی در روحیه طلاب گذاشت.

همچنین پخش کلیپ و سپس سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری، دومین بخش از این مراسم بود، که وی با اشاره به ضرورت توجه طلاب به مسائل اخلاقی و تربیتی، اظهار داشت: امروز علم و تقوا به مثابه دو بال به هم چسبیده هستند، که اگر یکی از آنها از کار افتاد، دیگری نیز اثرگذار و ثمربخش نخواهد بود.

بنابراین گزارش، حجت‌الاسلام فرطوسی، معاون تبلیغ مدرسه علمیه الغدیر اهواز، در حاشیه این مراسم، با بیان این‌که در سال تحصیلی جدید حدود ۱۸ نفر طلاب پایه اولی هستند، تصریح کرد: در حال حاضر ۱۵۰ طلبه از پایه‌های ۱ تا ۶ در مدرسه علمیه الغدیر اهواز مشغول به تحصیل بوده که از این تعداد، ۱۱ نفر به لباس مقدس روحانیت ملبس هستند.

لازم به ذکر است، مدرسه علمیه الغدیر اهواز، از سال ۱۳۹۰ توسط حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در سه فاز تأسیس و هم‌اکنون کارهای پایانی ساخت مدرسه، در حال انجام است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha