یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
کد خبر: 393791
۲۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵
اتاق فکروبرنامه های راهبردی حوزه عملیه یزد

حوزه / نخستین جلسه اتاق فکر و برنامه های حوزه یزد در ساختمان این حوزه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد؛ نخستین جلسه اتاق فکر وبرنامه های راهبردی حوزه عملیه یزد با حضور رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان ، معاون فرهنگی اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی ،  مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان،  نماینده ولی فقیه در سپاه الغدیر استان و  مسئول بسیج طلاب یزد و  معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان در ساختمان این مرکز برگزار شد.

مرتبط بودن پنج مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی، سپاه پاسداران ، بسیج طلاب ، حوزه علمیه و اداره اوقاف با یکدیگر از مباحث مطرح شده این اتاق فکر بود.

یکی دیگر از مباحثی که در این اتاق فکر مطرح شد برگزاری جلسات بصیرت افزایی طلاب و روحانیون و بالاخص روحانیون در نهادها و ادارات بود.

همچنین در سال های گذشته این جلسات شنبه شب ها به صورت هفتگی برگزار می شد و اکنون نیز این جلسات به صورت سال گذشته و با حضور طلاب و روحانیون در مدارس برگزار خواهد شد و درضمن جلسه اساتید نخبگان و مبلغین به صورت استانی و فصلی برگزار می گردد و کسانی همچون نخبگان شامل اساتید، وعاظ ، ائمه جمعه ، دفاتر مراجع ، روحانیون سازمان ها و نهادها ، هیئت های فعال ، بقاع متبرکه ، ظرفیت تبلیغی محرم و صفر و روحانیون کاروان ها هستند که می توانند در این جلسات حضور پیدا کنند.

انتهای پیام /خ

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha