یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
فعالیت طلاب

حوزه / معاون تبلیغ حوزه علمیه استان مرکزی از اعزام ۵۰۰ مبلغ به مناطق مختلف استان مرکزی در ماه محرم خبرداد.

حجت الاسلام علی شفیعی، در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های خبرگزای «حوزه» با تسلیت ایام  شهادت اباعبدالله الحسین(ع) اظهارداشت: محرم و صفر از جمله  ماه های پربرکت و مهم برای امر تبلیغ است که طلاب باید به آن اهتمام داشته و از فرصت های آن به خوبی بهره ببرند.

وی با اشاره به امر تبلیع در این ماه افزود: معاونت تبلیغ حوزه علمیه استان مرکزی برای امر تبلیغ در ماه محرم برنامه های متعددی برای مدارس و سطح استان در نظر گرفته و اجرا می نماید .

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان مرکزی با اشاره به ساماندهی و متمرکز شدن  امر تبلیغ و ثبت نام طلاب از سوی دفتر تبلیغات، گفت: اعزام های رسمی برای تبلیغ کوتاه مدت به صورت متمرکز توسط دفتر و سازمان تبلیغات و دیگر نهادها می باشد، اما با این حال اعزام هایی  از سوی حوزه علمیه استان مرکزی  به مناطق مورد نیاز و درخواست شده داشته است که در همین راستا امسال بیش از 12 مبلغ به مناطق محروم و روستایی اعزام شده اند.

وی با اشاره به همکاری معاونت تبلیغ  حوزه علمیه استان مرکزی در فعالیت های تبلیغی طلاب بیان داشت: هم چنین برای امسال 4 گروه تبلیغی در مدارس دانش آموزی به صورت تخصصی در حال فعالیت و بیان آموزه های دینی و تربیت اسلامی هستند؛ البته در این عرصه گروه های جهادی هم به صورت جداگانه در حال فعالیت هستند.

حجت الاسلام شفیعی، با بیان اینکه در ماه محرم امسال با همکاری نهادهای مختلف به طور کلی  500 مبلغ مشغول فعالیت در مناطق مختلف استان مرکزی شده اند، خاطرنشان کرد: هم چنین 137 روحانی نیز در قالب روحانیون طرح هجرت بلند مدت در روستاها مستقر بوده و به بیان آموزه های مکتب اهل بیت و اهداف قیام عاشورا می پردازند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha