شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام طيبي فر

حوزه/ باید اتفاقاتی که در کشور می‌افتد را برای بدنه جامعه بیان کنیم، زيرا امروز تبیین، شجاعت و صراحت می‌خواهد و با پرده‌گویی و کلی‌گویی گره‌ای باز نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاري «حوزه» از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین طیبی‌فر،  در جمع طلاب مدرسه علميه عالي نواب مشهد با تاكيد بر اين كه وظیفه طلاب در شرایط کنونی سنگین است، تصريح كرد: باید اتفاقاتی که در کشور می‌افتد را برای بدنه جامعه بیان کنیم، زيرا امروز تبیین، شجاعت و صراحت می‌خواهد و با پرده‌گویی و کلی‌گویی گره‌ای باز نمی‌شود.

وي با بيان اينكه انقلاب اسلامی ایران زلزله‌ای سیاسی در دنیا بود که ستون فقرات دشمن را به لرزه انداخت و سقف تفکرات لیبرالیستی و سوسیالیستی را بر سر صاحبانش خراب کرد، افزود: به طور طبيعي دشمن چاره انديشيد و در نتيجه گيري اولیه تصور مي كرد كه مي تواند طبق تجربه تاریخی مشروطه عمل كند.

فرمانده تیپ مستقل امام صادق(ع) افزود: در مشروطه كاري كردند كه حتی فرزند شیخ فضل‌الله نوری کنار جنازه پدر خود که به جرم مشروطه اعدام شده بود، پایکوبی کرد و در آن جریان بالاخره حکومتی تشکیل شد و جبهه ملی سر کار آمد.

حجت‌الاسلام والمسلمین طیبی‌فر، ابراز كرد: دشمن در دوران مشروطه طوري عمل كرد كه شاه براي مدتي از ز ایران خارج شد، ولی برنامه به گونه اي بود كه بردن نفت از ايران با شيوه جديدتري اقدام شد.

وی با اشاره به مواردی که از اول انقلاب تاکنون توسط دشمن صورت گرفته است، گفت: آنان ابتدا مهره‌های پیش‌ساخته خود يعنی کسانی که سازمان‌های جاسوسی دنیا قبل از انقلاب روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کرده بودند را جلو فرستادند، گفت: اعضای جبهه ملی، نهضت آزادی یا لیبرال‌ها که بنی‌صدر در رأس آن‌ها قرار داشت از جمله همين عناصر هستند.

حجت‌الاسلام  والمسلمین طیبی‌فر، به فعاليت اين گونه عناصر در حال حاضر اشاره و خاطر نشان كرد: با اين وجود، دشمن تاکنون در برابر تفکری استثنایی قرار گرفته که با دیدگاه دینی و مرجعیت، حرکاتش را به خوبي تشخیص داده و آن‌ها را خنثی می‌کند.

فرمانده تیپ مستقل امام صادق(ع) افزود: مقام معظم رهبری نیز در دیدار اخیر فرماندهان سپاه و بسیج فرمودند که یکی از وظایف شما تبیین است و اگر این کار را نکنیم فردا آبی که زیر ستون ساختمان انقلاب اسلامی افتاده کار خود را خواهد کرد.

 وی در پایان، تأکید کرد: مطرح شدن بحث نفوذ، برای پیشگیری نیست، بلکه اتفاق افتاده و باید به مردم بفهمانیم که نفوذ کجاست و چه کسانی نفوذی‌ها را راه می‌دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha