یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
قرآن

حوزه/ مدیر دفتر قرآن و عترت حوزه از برگزاری کارگاه های تخصصی پیش از هفتمین دوره مسابقات قرآن و حدیث حوزه خبرداد.

حجت الاسلام  رضوی در گفت وگو با خبرگزاری «حوزه»، گفت:  یکی از اهداف اصلی برگزاری هفتمین دوره مسابقات قرآن و حدیث حوزه های علمیه، توسعه فرهنگ قرآن و عترت و افزایش سطح کیفی و محتوایی مباحث قرآنی در بین طلاب در سراسر کشور است.

مدیر دفتر قرآن و عترت حوزه های علمیه گفت: در همین راستا، در کنار برگزاری مسابقات قرآن و حدیث حوزه، هر ساله فعالیت گسترده ای در زمینه ایجاد شور قرآنی و آموزش مهارت های محتوایی و فنی قرآنی در شهرهای محل برگزاری مسابقات برگزار می شود تا مردم و طلاب این شهرها نیز بتوانند از این برنامه های فرهنگی و قرآنی استفاده کنند.

وی ادامه داد: از جمله برنامه های جنبی این مسابقات می توان به برگزاری کارگاه های تخصصی و آموزش قرآن در شهرستان کاشان با حضور اساتید برجسته قرآنی کشور اشاره کرد.

حجت الاسلام رضوی بیان کرد: تا کنون کارگاه های متعدد قرآنی با موضوعات چون تربیت فرزند قرآنی، هفت آسمان(مراحل انس با قرآن) و تغذیه در قرآن با حضور حجت الاسلام والمسلمین راسل و با حضور طلاب و فرهنگیان برگزار شد.

وی گفت: در همین راستا روز گذشته نیز سه کارگاه تخصصی با حضور استاد بهجت پور با موضوع چون مهارت های بیان تفسیر برگزار شد که با استقبال فعالان حوزوی و قرآنی نیز همراه شد.

حجت الاسلام رضوی اظهارکرد: تا زمان برگزاری این مسابقات در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری، این کارگاه ها و محافل قرآنی در شهرستان کاشان برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha