یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی موسوی اردبیلی

حوزه/ فرزند آیت الله العظمی موسوی اردبیلی، آخرین وضعیت جسمانی این مرجع تقلید را تشریح کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی موسوی اردبیلی فرزند حضرت آیت الله سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، در خصوص آخرین وضعیت جسمانی پدرش که از دیروز صبح و به دلیل سکته قلبی در بیمارستان لاله تهران بستری شده است، اظهار داشت: وضعیت جسمانی حضرت آیت الله موسوی اردبیلی نسبت به دیروز بهتر شده اما کماکان تحت مراقبت های ویژه قرار دارند.

فرزند حضرت آیت الله موسوی اردبیلی، اضافه کرد: پزشکان به ما اعلام کرده اند که وضعیت حضرت آیت الله نسبت به دیروز بهتر شده و سیستم های بدنی نیز مشغول به کار شده است؛ فشار شان تا حدی تنظیم شده و قند خون نیز تحت کنترل است.

حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی موسوی اردبیلی افزود: با تمام اوصاف، حضرت آیت الله موسوی اردبیلی در حال حاضر در بخش ICU بیمارستان لاله تهران بستری هستند.

فرزند حضرت آیت الله موسوی اردبیلی در پاسخ به این سؤال که تا کنون چه شخصیت هایی به ملاقات این مرجع تقلید آمده اند؟ گفت: مقام معظم رهبری، آیت الله هاشمی رفسنجانی، حجت الاسلام و المسلمین شهرستانی نماینده آیت الله العظمی سیستانی در ایران و بسیاری دیگر از مسئولان تا کنون از حضرت آیت الله موسوی اردبیلی عیادت کرده اند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی اردبیلی در پایان از عموم مؤمنین و به ویژه مقلدین و علاقه مندان حضرت آیت الله موسوی اردبیلی خواست برای سلامتی کامل این مرجع تقلید دعا کنند.

اخبار تکمیلی در این خصوص متعاقبا منتشر می شود.

313/29 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha