شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
اعزام ۱۲۰۰ امدادگر در ایام اربعین به عراق

حوزه/ رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: امداد گری و درمان در زمان بحران نیز به عهده این جمعیت می باشد و در ایام اربعین نیز بیش از ۱۲۰۰ نفر در خاک عراق به طور شبانه روزی آماده خدمت رسانی بودند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، سید امیر محسن ضیایی در دیدار با تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) در سالن محراب حرم مطهر گفت: در خصوص عملیات امداد رسانی و خدمات رسانی به مردم، هر جا که نیاز باشد این جمعیت حضور دارند و اربعین امسال نیز به غیر خدمات رسانی در استان ها، خود جمعیت هلال احمربه عنوان عضو اصلی ستاد مرکزی اربعین، در کشور عراق نیز حضور داشته داشته و توانست خدمات گسترده ای را ارائه دهد.
رئیس جمعیت هلال احمر کشور افزود: امداد گری و درمان در زمان بحران نیز به عهده این جمعیت می باشد و در ایام اربعین نیز بیش از 1200 نفر در خاک عراق به طور شبانه روزی آماده خدمت رسانی بودند.
وی خاطر نشان کرد: بیش از 70 تن دارو به صورت زمینی با مجوز نخست وزیری عراق به داخل کشور عراق انتقال داده شد و 3 قرارگاه مرکزی در 3 مرز ورودی به خاک عراق مستقر شده و 80 پایگاه دیگر در ایام اربعین درگیر مساله امداد رسانی و خدمات دهی بودند.
ضیایی اظهار داشت: خدمات جمعیت هلال اهمر در ایام زیارتی اربعین از درب منزل زائر تا بین الحرمین و برگشت به صورت مستمر بوده و توانست با اطلاع رسانی به موقع و امداد رسانی متناسب موفقیت های چشمگیری را به دست آورد.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha