شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
حجت‌الاسلام سعید روحانی

حوزه/ همایش قرارگاه منتظران شهادت با حضور برخی از اعضای خبرگان رهبری و مسئولان حوزوی و استانی، طلاب و روحانیون و اقشار مختلف مردم در قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام سعید روحانی  شامگاه جمعه در همایش قرارگاه منتظران شهادت که در مسجد آل یاسین برگزار شد، اظهار داشت: قرارگاه منتظران شهادت با خلاقیت هایی که داشته توانسته اقدامات مثبتی انجام دهد.

عضو شورای شهر قم با اشاره به اقدامات صورت گرفته در قرارگاه منتظران شهادت افزود: باید برنامه ریز شود واقدامات مناسبی صورت بگیرد تا کم کاری مسئولینی که از اقدامات منتظران شهادت حمایت نمی کنند جبران شود.

وی  با تاکید بر لزوم حمایت از فعالیت های فرهنگی مساجد استان قم بیان کرد: در مساجد  قم فعالیت های فرهنگی قابل توجهی در حال انجام است و اگر حمایت لازم از این فعالیت ها انجام شود مشکلات فرهنگی قم رفع می شود.

عضو شورای شهر قم با اشاره به جنگ نرم دشمن گفت : باید بیش از گذشته از مجموعه های فرهنگی استان قم حمایت کرد و هرکسی به اندازه خود در این موضوع سهیم باشد.

مهم ترین راهکار مقابله با نفوذ فرهنگی دشمن حمایت از بسیج است

در ادامه مصطفی ملایی ازدیگر  اعضای شورای اسلامی قم نیز در سخنانی  اظهار داشت: در 8 سال دفاع مقدس رژیم آل سعود و دولت آمریکا وکشورهای اروپایی حامی صدام بودند و 61 درصد امکانات صدام را جماهیر شوروی تامین می کرد.

وی گفت: صدام دارای 3 سپاه و 12 لشکر مجهز بود اما در نهایت ملت ایران با ایمان و توکل به خدا یک سانتیمتر از خاک کشورمان را از دست نداد.

عضو شورای شهر قم با اشاره به لزوم مقابله با جنگ نرم دشمن بیان کرد: امروز دشمن تلاش می کند با استفاده از فضای مجازی و جنگ نرم نسل جوان را مورد هجوم قرار دهد که باید به مقابله با آن بپردازیم.

ملایی تصریح کرد: دشمن نفوذ فرهنگی را مورد توجه قرار داده که در این زمینه باید نیروهای بسیجی قدرت داشته باشند و از جوانان بسیجی حمایت کنیم، چون جوانان بسیجی می توانند نقشه های دشمنان را برآب کنند.

وی گفت: دشمن تلاش می کند ما را از دین دور کند و در این راستا بنیان خانواده را مورد توجه قرار داده است اما باید با ایمان و توکل به خدا و با برنامه ریزی و حمایت از فعالیت های فرهنگی دشمن را در رسیدن به هدف شوم خود ناکام کنیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha