شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام قندی

حوزه/ مراسم افتتاحیه کار گروه‎های استادان اخلاق و تربیت و خانواده حوزه علمیه خواهران قم با هدف بررسی برنامه های آموزشی، فرهنگی و هماهنگی میان فعالیت‎های مدارس علمیه خواهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت‏ الاسلام والمسلمین قندی، مدیر حوزه علمیه خواهران قم، در این مراسم، اظهار داشت: بخشی از فعالیت كارگروها مربوط به مرکز مدیریت، بخشی مربوط به مدیریت استان قم و بخشی از آن را مدارس باید انجام دهند تا با به کارگیری این کار گروهها، نتایج آن به سطح جامعه انتقال یابد.

وی درباره احساس مسئولیت مسئولان ابراز داشت: باید طلاب را مسئولیت محور آموزش دهیم تا اینکه باز خورد آن را در خانواده و جامعه مشاهد کنیم.

حجت ‏الاسلام والمسلمین  قندی، ضمن اشاره به اینکه طلاب باید در قبال خانواده و جامعه مسئولیتی داشته باشند، بیان داشت: باید بدانیم طلابی که مشغول به فعالیت هستند، گستردگی فعالیت آنها به چه میزان است و کارهای تبلیغی آنها پاسخگوی جامعه باشد.

وی تصريح كرد: در برخی از مدارس فعالیت‏های ارزشمندی صورت می ‏پذیرد و باید در صدد آن باشیم که سایر مدارس از این فعالیتها و تجارب بهره‏مند شوند که این نیازمند تعامل و همکاری مسئولان مدارس است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha