سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
وحدت اسلامی

حوزه/ یکی از علمای اهل کشور یمن، با بیان اینکه باید برای تقویت وحدت امت اسلام، مرام امام علی (ع) را مورد توجه قرار دهیم، گفت: امیدواریم سال آینده، سال درک و مفاهمه جهان اسلام باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، محمد الهادی، امشب و در مراسم اختتامیه سی امین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی که در سالن همایش‌های بین المللی صدا و سیما در تهران برگزار شد، با تقدیر از مسئولان نظام اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب در برگزاری این کنفرانس بین المللی، گفت: خوشبختانه این رهبر بزرگ، حکیمانه، تمام تحولات جهان اسلام را مد نظر دارند و توصیه‌های حکیمانه خودشان را نیز، در این رابطه ارایه می‌دهند. 

وی با بیان اینکه باید برای تقویت وحدت امت اسلام، مرام امام علی (ع) را مورد توجه قرار دهیم، گفت: امیدواریم این کنفرانس بین المللی بتواند در راه و مسیر خود که‌‌ همان اتحاد امت اسلام است، موفق باشد. 

این عالم یمنی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه امروز کشور یمن، تحت تهاجم داعشیون و عربستان، هیچ راهی جز استقامت در مقابل این دشمنان دین ندارد، گفت: حتی در این حال نیز، آرمان آزادی فلسطین را فراموش نخواهیم کرد، زیرا می‌دانیم که بزرگ‌ترین دشمن ما صهیونیسم جهانی است و به همین خاطر باید در رفع این درد مشترک امت اسلام، همراه هم باشیم. 

محمدالهادی با بیان اینکه ملت‌ها و حاکمان اسلامی باید مظلومیت ملت یمن را درک کرده و به وظیفه دینی خود در این زمینه عمل کنند، گفت: امیدواریم سال آینده، سال درک و مفاهمه جهان اسلام باشد؛ خوشبختانه امروز روزهای زیبایی را می‌گذرانیم، زیرا محور مقاومت به پیروزی‌های بسیار بزرگی در عراق و سوریه رسید و باعث خوشحالی دل‌های مسلمانان شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha