شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله گرامی

حوزه/ آیت الله گرامی با انتقاد از وضعیت بی برنامگی در زمینه وضعیت درمان دندان، گفت: در زمینه دندان پزشکی هزینه های بسیاری وجود دارد و برخی پزشکان هر هزینه ای که اراده می کنند از مردم اخذ می کنند که وزارت بهداشت باید فکری عاجل برای همین مساله داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» آیت الله گرامی، امروز در دیدار قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، گفت: یکی از بخش هایی که همیشه بهترین خدمات را در کشور داشته، بخش درمان است که آبروی نظام اسلامی محسوب می شود.
وی افزود: در زمینه دندان پزشکی هزینه های بسیاری وجود دارد و برخی پزشکان هر هزینه ای که اراده می کنند از مردم اخذ می کنند که وزارت بهداشت باید فکری عاجل برای همین مساله داشته باشد.
این استاد حوزه بیان کرد: اگر نمی توانیم مشکل بیمه ها و بدهی های آنها را حل کنیم باید تعرفه ها را به شکلی تنظیم کنیم که این فشار در کشور متعادل شود و مردم نیز بتوانند مشکلات خود را رفع کنند.
آیت الله گرامی خاطرنشان ساخت: اگر سوژه ای در دست مخالفان نباشد، صرف بیان آنها به ضرر خود آنها تمام می شود؛ امیدواریم تمام وزرا و مسئولان در کشور به اندازه شما فعالیت اثربخش و قابل لمس داشته باشند؛ وقتی دیده می شود که بسیاری اهالی کشورهای خلیج فارس برای درمان در کشور ما حضور پیدا می کنند، برای ما بسیار خوشحال کننده و آبروی نظام است و امیدواریم فعالیت های این عرصه به خوبی انجام شود.
وی افزود: امام راحل در سال 43 به بنده فرمودند که به شما حکم می کنم که هرچه به نظرتان می آید به من بگویید؛ زیرا ایشان همیشه سعی می کردند از همه ظرفیت های نیروهای انسانی و ... استفاده کنند؛ وقتی امروزه مشاهده می کنیم برنامه های امروز کشور در عرصه بهداشت این چنین رضایت بخش بوده، ما را نیز دلگرم می کنند؛ به لطف خدا در این کابینه سوژه مخالف کم داریم؛ زیرا اکثرا فعالیت های ثمربخشی دارند و وزیر بهداشت نیز جزو بهترین های این عرصه است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha