شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام بزرگیان ، معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام بزرگیان گفت: نقش تربیتی مدیران مدارس علمیه به‌عنوان دومین سرفصل از طرح «جهاد تربیتی مدیران و اساتید» با حضور و سخنرانی معاون تهذیب حوزه‌های علمیه کشور، در اهواز برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد بزرگیان، معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، اظهارداشت: در راستای اجرای طرح «جهاد تربیتی مدیران و اساتید مدارس علمیه» دومین سرفصل این طرح با عنوان «نقش تربیتی مدیران مدارس علمیه» در حوزه علمیه خوزستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه «نقش تربیتی مدیران مدارس علمیه» به‌عنوان دومین سرفصل طرح جهاد تربیتی است، گفت: این سر فصل ویژه مدیران و برخی از اساتید تربیتی مدارس علمیه است که با حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینخوانی، معاون تهذیب حوزه‌های علمیه کشور برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام بزرگیان، با تأکید بر اینکه آشنایی مدیران مدارس علمیه، با اصول و مبانی علمی اخلاق و تربیت، مسأله مهم و ضروری است، تصریح کرد: مدیران مدارس در حوزه‌های علمیه همواره الگوی خوبی برای طلاب در عرصه‌های گوناگون هستند که این نقش الگویی، می‌تواند در عرصه اخلاق و معنویت نقش مهم‌تری را به نسبت دیگر حوزه‌ها ایفا کند.

معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان، با اشاره به زمان و مکان برگزاری این دوره، اظهارداشت: دومین سرفصل «نقش تربیتی مدیران مدارس علمیه» شنبه ۴ دی‌ماه از ساعت ۸ الی ۱۷ در سالن جلسات مدیریت حوزه علمیه خوزستان برگزار می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه تا به امروز یک سرفصل از طرح «جهاد تربیتی مدیران و اساتید مدارس علمیه» برگزار شده است، گفت: نخستین سرفصل طرح جهاد تربیتی «هویت صنفی طلبگی» بود که این طرح مهرماه گذشته در قم برگزار شد و إن شاءالله دومین سرفصل نیز هفته آینده با حضور معاون تهذیب حوزه‌های علمیه کشور برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha