شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
طلاب

حوزه / رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بجنورد گفت: گردهمایی مبلغان سنتی شهرستان بجنورد، پنجم دی ماه با حضور ۱۵۰ نفر از مبلغان سنتی در بجنورد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت الاسلام ناصر هدایتی، هدف از برگزاری این گردهمایی توجیهی را سازماندهی اقشار موثر در حوزه فرهنگ دین، ارتقاء سطح علمی و معرفتی مبلغات سنتی، بهبود روش های خطابه و ترویج تبلیغ عفاف و تکریم زن در جامعه عنوان کرد.

وی با بیان اینکه  حضور مبلغان در برنامه های فرهنگی و دینی سبب بصیرت افزایی به گروههای مختلف اجتماع می شود، افزود: گسترش استفاده از فضای مجازی و بروز شدن هجمه های فرهنگی در جامعه و ضرورت جلوگیری از  آنها، آشنایی فعالان فرهنگی به ویژه مبلغان سنتی با روش های نوین تبلیغ و استفاده از ظرفیت های فضای مجازی در زمینه بصیرت افزایی، از ضروریات جامعه امروز است.

حجت الاسلام هدایتی ادامه داد: بنابراین در همین راستا گردهمایی توجیهی مبلغان سنتی در بجنورد ترتیب داده شد تا مبلغان شهرستان با آشنایی بیشتر با هجمه های جدید فرهنگی و روشهای مقابله با آن همچون گذشته در زمینه اشاعه فرهنگ اسلامی در جامعه موفق و تاثیرگذار باشند.

وی خاطرنشان کرد: این گردهمایی 5 دی ماه سال جاری ساعت 9:30 در محل سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی برگزار می شود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha