یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام سید محمد موسوی-امام جمعه آران و بیدگل

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین موسوی گفت: ملت ایران بر افراشته نگه داشتن پرچم بصیرت و حرکت درمدار ولایت فقیه، اجازه نخواهند داد آسیبی به نظام اسلامی برسد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کاشان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد موسوی، امروز در همایس بصیرت و میثاق با ولایت، طلاب و روحانیون  آران و بیدگل، نهم دی ماه را روز تجلی قدرت لایزال الهی و حرکتی ماندگار در تاریخ سراسر حماسه انقلاب و سر آغاز جدیدی در تعمیق پیوند امت اسلامی با آرمانهای حضرت امام(ره) و بیعت مجدد با رهبر فرزانه انقلاب دانست و گفت: نه دی دوران نوینی است که در آن مزیت ها و تفاوت های شگفت انگیز ملت ایران در مقایسه با سایر ملل آشکار و آنان را به الگویی بی بدیل و کارآمد برای سایر ملت ها در برابر استکبار  جهانی تبدیل کرد.

وی، فتنه 88 ، را یک کودتا و جریان بسیار پیچبده ای خواند که با درایت رهبری و حضور به موقع مردم برچیده شد، گفت: اگر درایت مقام معظم رهبری، بصیرت و هوشیاری مردم و هدایت روحانیون نبود، قطعا نظام اسلامی همانند زمان مشروطه ضربه می خورد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی خاطرنشان کرد: حضور چشمگیر مردم در صحنه های مختلف، به استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار، روباه مکار انگلیس و رژیم غاصب صهیونیستی نشان داد هر زمان که ولی فقیه اشاره کند، مردم با تمام وجود به صحنه می آیند.

امام جمعه آران و بیدگل با اشاره به این که ملت ایران بر افراشته نگه داشتن پرچم بصیرت و حرکت درمدار ولایت فقیه، اجازه نخواهند داد آسیبی به نظام اسلامی برسد، ابراز داشت: ملت انقلابی در مقابل پروژه نفوذ و جنگ نرم دشمن ایستاده و تحت ولایت و زعامت رهبری بصیر و شجاع امام خامنه ای پرشتاب تر از گذشته، مسیر پیشرفت و تعالی را تداوم خواهد بخشید. 

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha