شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
هادوی تهرانی

حوزه/استاد حوزه علمیه گفت: قیام قم، قیام برای اقامه ی قسط و عدل اسلامی و تلاش برای تحقق جامعه اسلامی بر اساس معیارها و ارزش های مقدس مکتب اهل بیت علیهم السلام بود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، استاد هادوی تهرانی در سخنانی به مناسبت ۱۹دی سالروز قیام  مردم انقلابی قم یادآور شده است: نوزده دی ماه، سالگرد قیام قم قهرمان در برابر نظام ستم شاهی و آغاز جنبش عظیم و الهی بود که به انقلاب مبارک اسلامی منتهی شد.
این افتخار ماندگار را مردم دین باور قم با هزاران صحنه ی جهاد و ایثار در طول این مدت حفظ کردند و امید است با اقتدار این پرچم را تا ظهور منجی بشریت امام عصر عجل الله فرجه الشریف در اهتزاز نگه دارند.
بر مسئولین جمهوری اسلامی به صورت عام و بر کارگزاران استان قم به صورت خاص لازم است به یمن این اخلاص و تلاش در خدمت به این مردم از هر گونه کوشش دریغ نورزند.
و همگان مستحضرند که قیام قم قیام برای اقامه ی قسط و عدل اسلامی و تلاش برای تحقق جامعه اسلامی بر اساس معیارها و ارزش های مقدس مکتب اهل بیت علیهم السلام بود و امید است مردم و مسئولان این آرمان را همواره پاس دارند و در هر اقدامی این معیار را برای محک زدن رفتار مناسب در نظر بگیرند.
اینجانب ضمن قدردانی از تلاش های مجاهدان قم قهرمان و ابراز ادب به ساحت رهبر عظیم الشأن انقلاب مدظله العالی و مراجع و علمای بزرگ قم دامت برکاتهم، امیدوارم همراه این آشیانه ی آل محمد علیهم السلام در مسیر ارزش های متعالی محمد و آل محمد صلی الله علیه و آله به پیش رود و الگویی مستمر برای جویندگان حقیقت و طالبان عدالت باشد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha