یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله فقیه یزدی

حوزه/ استاد حوزه علمیه قم گفت: نورافشانی امروز قم در گستره ی عالم به برکت وجود مرقد مطهر کریمه اهل بیت(ع) حضرت فاطمه معصومه (س) است.

آیت الله محمد حسین احمدی فقیه یزدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ضمن تسلیت سالروز شهادت این بانوی بزرگ اسلام و شیعه اظهار داشت: نه فقط مردم قم، بلکه همه شیعیان و محبان اهل بیت(ع) روزی خوار سفره پرتنعم این بی بی دوعالم هستند به ویژه اهل قم که در همه حال مدیون ایشان می باشند.

وی افزود: اگر شهر قم عُش آل محمد(ص) است و اگر امروز در تمام عالم این شهر مقدس نورافشانی می کند، همه اش به برکت وجود حضرت معصومه(س) است که یکی از برکات آن همین حوزه علمیه و مقدس است که بزرگان بسیاری تقدیم اسلام و تشیع نموده است.

این استاد حوزه خاطرنشان کرد: برکات و دستاوردهای امروز ایران اسلامی به عنوان مرکز اقتدار سیاسی و فرهنگی و علمی اهل بیت(ع) به برکت وجود حرم مطهر ثامن الحجج(ع) و نیز کریمه اهل بیت(ع) است و ما مفتخریم که در زیر سایه فرزندان موسی بن جعفر(ع) در این کشور زندگی می کنیم.

وی گفت: بی شک وجود نازنین حضرت معصومه(س) پایگاهی برای حرکت هایی است که نتیجه ظهور حضرت ولی عصر (عج) را در آینده رقم می زند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha