شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین  پورسیدآقایی

حوزه/رئیس موسسه آینده روشن و پژوهشکده مهدویت گفت: در راستای ترویج فرهنگ مهدوی، مجله های کودک و نوجوان با موضوع مهدویت در حال انتشار است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین پور سید آقایی در حاشیه دیدار مسئولان و اساتید موسسه آینده روشن و پژوهشکده مهدویت با تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) و امام جمعه قم گفت: موسسه آینده روشن و پژوهشکده مهدویت در بخش آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و هنری و همایش بین المللی دکترین مهدویت فعالیت می کند.
رئییس موسسه آینده روشن افزود: در حوزه آموزش، هم اکنون مجوز سطح 4 مهدویت گرفته شده و فراخوان نیز زده شده است و آزمون برگزار و مصاحبه از شرکت کنندکان انجام و نتایج نیز به زودی اعلام خواهد شد.
وی اضافه کرد: موسسه آینده روشن تنها موسسه  حوزوی است که اعضای هیئات علمی دارد و در بخش پژوهش اساتید مختصص به صورت تمام وقت فعالیت می کنند.
حجت الاسلام والمسلمین پور سید آقایی خاطر نشان کرد: خروجی بخش پژوهش 3 فصل نامه است که دو فصل نامه علمی- پژوهشی و یک فصل نامه علمی- ترویجی می باشد و موضوعات دیگری از قبیل تعیین موضوعات پایان نامه های سطح 3 و 4 حوزه نیز در این بخش انجام می شود.
مدیر پژوهشکده مهدویت اظهار داشت: همایش دکترین مهدویت با موضوع "عصر ظهور در ادیان ابراهیمی" نیز در حال آماده سازی برای برگزاری است و همچنین مجله های کودک و نوجوان با موضوع مهدویت نیز در این موسسه به چاپ می رسد و در اختیار عموم قرار می گیرد.
وی در پایان گفت: همکاری با موسسات و ارگان های مختلف جهت اعزام اساتید متخصص و برگزاری کلاس های آموزشی توسط موسسه آینده روشن از دیگر فعالیت هایی است که در این موسسه و پژوهشکده به طور مستمر انجام می شود.
انتهای پیام /110

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha