چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
نشست مشترک نماینده ولی‌فقیه در یزد و مدیر حوزه علمیه استان

حوزه / جلسه مشترک نماینده ولی فقیه در یزد و مدیر حوزه علمیه استان، پیرامون چگونگی برگزاری جشن تکلیف در مدارس آموزش و پرورش، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، جلسه مشترک نماینده ولی فقیه در استان و مدیر حوزه علمیه یزد، پیرامون چگونگی برگزاری جشن تکلیف در مدارس آموزش و پرورش، صبح امروز (پنج شنبه 7بهمن95) در محل دفتر امام جمعه یزد برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد شمس مدیر حوزه علمیه یزد، در ابتدای این نشست، گفت: با توجه به مشکلات در برخی از مهدکودک‌ها و اینکه در برخی مکان ها بدون توجه به موازین اسلامی جشن های تکلیف دانش آموزان را برگزار می کنند، با هم اندیشی معاونین در مدیریت حوزه علمیه یزد تصمیم به برگزاری هرچه بهتر این برنامه در سطح استان یزد گرفتیم.

مدیر حوزه علمیه یزد خاطر نشان کرد: در این جلسات هم اندیشی، اولویت معاونین، در ابتدا نظارت و برگزاری هرچه بهتر جشن تکلیف دانش آموزان و سپس جشن های دیگر در سطح استان است.

وی با اشاره به اینکه طرحی که در جلسه هم اندیشی مرکز حوزه علمیه یزد در نظر گرفته شده مختص دانش آموزان مدارس آموزش و پرورش نیست، افزود: در این طرح کارمندان ادارات دولتی استان نیز می توانند جشن تکلیف فرزندان خود را به شکل اسلامی و بدون هیچ مشکلی برگزار کنند.

همچنین در ادامه نشست، حجت الاسلام سید محمدمحسن حسینی پور، معاون تبلیغ حوزه علمیه یزد گفت: در مدارس علمیه استان، طلاب مستعد بسیاری هستند که در زمینه ارتباط با کودکان و برگزاری جشن های اسلامی، مهارت دارند و این ظرفیت بسیار مناسبی است که می توان از آنها برای اجرای برنامه و جشن ها متناسب با فرهنگ اسلامی از آنها استفاده کرد.

وی با بیان اینکه در سال های گذشته برنامه های متنوعی در سطح استان یزد توسط طلاب و روحانیون یزدی برگزار شد، افزود: این کار با استقبال بسیار خوبی از طرف خانواده های کودکان در استان روبه رو شد که امیدواریم با همکاری دوستان و آموزش این طلاب بتوانیم گامی موثر در زمینه برگزاری مراسمات و جشن های مذهبی در استان برداریم.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha