شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
فضای مجازی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان گفت: تبلیغ در فضای مجازی، راهکاری برای افزایش جذب علاقمندان به تحصیل در حوزه است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام سیدعلی موسوی، عصر امروز در نشست توجیهی مدیران و معاونان آموزش و فرهنگی مدارس علمیه خواهران استان، در خصوص تبلیغ و اطلاع رسانی برای پذیرش سال تحصیلی جدید که در مدیریت حوزه علمیه خواهران لرستان برگزار شد، اظهار داشت: خواهران مبلغ، با ارائه مشاوره‌های دینی و فرهنگی، در تحکیم بنیان خانواده نقشی اساسی دارند.

وی افزود: خواهران مبلغ همواره به عنوان پیشتازان اشاعه اصول و مبانی اسلام به جامعه زنان و دختران هستند و در این خصوص باید رسالت خود را به خوبی انجام دهند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان با اشاره به اینکه ثبت نام سال تحصیلی جدید برای جذب خواهران به مدارس علمیه استان لرستان از ۱۵ بهمن ماه آغاز می شود، گفت: برای جذب حداکثری خواهران به مدارس علمیه باید تبلیغات لازم صورت گیرد.

وی، تبلیغ چهره به چهره مبلغان در محافل و مجالس، در بین بانوان برای ورود به حوزه را مؤثر خواند و یادآور شد: در این خصوص، مبلغان باید با بیان آثار و برکات تحصیل در حوزه، نسبت به جذب حداکثری دختران جوان به حوزه اقدام نمایند.

حجت الاسلام موسوی، تبلیغ در فضای مجازی را یکی دیگر از راهکارهای مؤثر تبلیغی-توجیهی برای ورود به حوزه برشمرد و گفت: در این خصوص نیز مبلغان می توانند با تبلیغ، از زمان و نحوه پذیرش برای نسل جوان علاقمند به تحصیل در حوزه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی کنند.

وی در پایان از مدیران، معاونان آموزش و فرهنگی مدارس، و همچنین مبلغان و طلاب خواست، با سعه صدر بیشتر، نسبت به جذب حداکثری خواهران به مدارس علمیه اقدام نمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha