یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 407233
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۲
گردهمایی هنرمندان خوشنویس حوزوی

حوزه/ گردهمایی اساتید،هنرمندان و هنرجویان خوش نویس حوزه با حضور اساتید برجسته هنرمند حوزه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، گردهمایی اساتید، فارغ التحصیلان، هنرمندان و هنرجویان خوش نویس حوزه امشب با حضور حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران در نگارستان اشراق دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد.

سخنران این مراسم حجت الاسلام رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران و حجت الاسلام والمسلمین شفیعی مازندرانی از اساتید خط کشور و حوزه بودند که در سخنانی به بیان ویژگی های هنر ناب دینی و تبلیغی پرداختند.

در این مراسم محمد حسنی مدیر مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی که میزبان این نشست فرهنگی و هنری بود گفت: سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بهانه ای برای برگزاری این محفل ادبی و هنری بود تا کسانی که با هنر خود ارزش های انقلاب و اسلام را زنده نگاه داشتند برای نسل امروز طلاب تجربیات خود را بیان کنند.

وی تصریح کرد: باید بپذیریم که در روزگار خطیری زندگی می کنیم؛ انقلاب اسلامی به مرحله ای رسیده است که دشمنان دیرین و جدید با ابزارهای مختلف هنر و رسانه حداکثر تلاش خود را برای مقابله با انقلاب عظیم اسلامی ایران به خرج می دهند.

مدیر مرکز فرهنگی و هنری دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد: وظیفه هنرمندان در این عرصه بسیار خطیر است و باید به نسبت به هنر و اهداف انقلاب اسلامی آگاهی کامل پیدا کنند و سپس در صحیح حرکت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha