یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
فاطمیه

حجت الاسلام عسگر اقدم گفت: تمام ملت ایران و شیعیان باید در پاسداری و اطاعت از ولایت همچون الگوی جهانیان حضرت زهرا(س) عمل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در همدان، حجت الاسلام رضا عسگر اقدم، شب گذشته در مسجد امام زمان(عج) دستجرد همدان گفت: آیت الله صابری همدانی در تفسیر سوره کوثر گفته تمام کلمات سوره کوثر در قرآن کریم یک بار آمده است.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه حضرت زهرای مرضیه(س) ابراز داشت: معطی خود خداوند است و این بانوی مکرمه هدیه بزرگی برای پیامبر اسلام(ص) به حساب می آید.

معاون تبلیغ شهرستان کبودرآهنگ با اشاره به جایگاه حضرت زهرا(س) خاطرنشان کرد: در حدیثی از امام صادق(ع) آمده که رسالت هیچ پیامبری کامل نشده تا زمانی که به عظمت و محبت به این بانوی مکرمه اقرار کند.

وی ادامه داد: خداوند متعال وقتی می خواهد در حدیث کسا آل عبا را معرفی کند، هم پیامبر اسلام(ص) را پدر ایشان و هم امیر المومنان (ع) را شوهر ایشان و هم حسنین(ع) را فرزندان ایشان معرفی می کند.  این گونه بیان، نشان دهنده جایگاه رفیع ایشان نزد خداوند متعال است از این رو معلوم می شود این بانوی مکرمه چه جایگاه عظیمی هم در این دنیا و هم در آخرت دارد.

حجت الاسلام عسگر اقدم با اشاره به احادیث فراوانی که مکرر از اکثر امامان ما نقل شده تصریح کرد: در کلام اهل بیت(ع) آمده است ما حجت بر خلق هستیم و فاطمه(س) حجت بر ما اهل بیت(ع) است.

وی در ادامه با اشاره به بزرگ ترین درسی که می توان از حضرت زهرا(س) آموخت، گفت: حضرت زهرا(س) شخصیتی بود که در همایت از ولایت تا پای شهادت ایستادگی کرد.

معاون تبلیغ شهرستان کبودرآهنگ در پایان افزود: تمام ملت ایران و شیعیان باید در پاسداری و اطاعت از ولایت همچون الگوی جهانیان حضرت زهرا(س) عمل کنند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha