یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حضور مرکز فقهی ائمه اطهار در نمایشگاه کتاب نجف

حوزه / ۱۹ اسفند امسال، نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب نجف در جوار بارگاه علوی، در صحن حضرت زهرا(س)با حضور مسؤولان نجف اشرف، علما، روحانيان و اقشار مختلف مردم افتتاح می شود. این نمایشگاه تا ۲۹ اسفند ماه برپا خواهد بود و در آن، ناشرانی از شهرهای تهران و قم نیز حضور پیدا می کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، 19 اسفند ماه سال 1395 نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب نجف در جوار بارگاه ملكوتي و نوراني مولي الموحدين اميرمومنان علي ابن ابی طالب علیه السلام  در صحن حضرت زهرا سلام الله علیها با حضور مسؤولان نجف اشرف و العتبة العلوية المقدسه، علما، روحانيان و اقشار مختلف مردم افتتاح می شود.

این نمایشگاه با حضور کشورهای مختلف تا 29 اسفند ماه برپا خواهد بود و در آن، ناشرانی از شهرهای تهران و قم حضور پیدا میکنند.

مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام برای هفتمین سال متوالی با بیش از 150 عنوان کتاب در این نمایشگاه شرکت خواهد کرد. از این تعداد مذکور، 32 عنوان کتاب در حوزه فقه و اصول و قرآن کریم از آثار آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی می باشد.

مرکز فقهی ائمه اطهار(ع)در راستای گسترش علوم و فرهنگ تشیع در سراسر عالم و دسترسی شیعیان به دستاوردهای جدید در حوزه دین و پاسخگویی به نیاز شیعیان جهان در نمایشگاه های بین المللی کتاب شرکت می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha