شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
 نشست نقد و بررسی «نظریه خلافت در آثار ابن تیمیه»

حوزه/ به همت گروه جهان اسلام انجمن مطالعات سیاسی حوزه نشست علمی و نقد و بررسی « نظریه خلافت در آثار ابن تیمیه » با حضور اساتید و کارشناسان مسائل سیاسی جهان اسلام در سالن جلسات دبیرخانه انجمن های علمی حوزه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، این نشست که با استقبال فرهیختگان حوزه و دانشگاه همراه بود، حجت الاسلام والمسلمین مهدی فرمانیان عضو هیئت علمی دانشگاه ادیان و مذاهب به ارائه بحث پرداخت.

در این نشست علمی که 120 دقیقه به طول انجامید در خصوص ناصبی، سلفی و تکفیری، اندیشه های ابن تیمیه، نظرات وی در خصوص خلافت مورد بحث قرار گرفت.

در این نشست علمی کتاب های پیرامون نظریه های ابن تیمیه، وهابیت و اهل سنت معرفی و بررسی اجمالی شد که از جمله می توان به ؛ « اطلس رهبران»، « اهل سنت ایران فرصت ها چالش ها»، « زادگاه تروریست»، « داعش افکار و تشکیلات»، « کتابچه 4جلدی جریان شناسی تکفیر» اشاره کرد.

لازم به ذکر است، در نشست علمی نظریه خلافت در آثار ابن تیمیه حجج الاسلام  والمسلمین سیدکاظم سیدباقری، علیرضا ایمانی، یزدانی مقدم به ایراد نظرات خود پرداختند و حجت الاسلام فرمانیان نسبت به مطالب ارائه شده پاسخ گفت.

انتهای پیام   313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha