چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام حسینی نژاد رئیس مجمع عمومی طلاب و فضلای حوزه علمیه قم

حوزه/اگر به دنبال دامن زدن به اختلافات باشیم، هیچ جای حوزه اصلاح نمی شود، می شود مدیریت داشت و با سعه صدر گره ها را باز کرد نه این گره ایجاد کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر حسینی نژاد رئیس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم چهارشنبه شب در نشست عمومی این مجمع که در جامعه مدرسین برگزارشد، گفت: ابتدا تشکر می کنم با همه ضعف هایی که دارم در این 3 سال به بنده برای ریاست مجمع رأی دادید.

وی افزود: بنده تعهداتی داده بودم و خدا شاهد است بیش از ظرفیت خود برای تعهدات انجام دادم،  مجمع این ظرفیت را دارد که باید در حد و جایگاه واقعی خود قرار گیرد، در این مدت سه ساله، هر سال رشد جدیدی برای مجمع پیدا شد چون وحدتی که بین نمایندگان و هیأت رییسه بود توانستم کارها را انجام دهم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد ادامه داد: مجمع نهادی الگو، برادر، ایجادکننده تحول و اخلاقی و معنوی است، الحمدلله در این 3 سال  ما سعی کردیم مجمع الگو باشد، ریاست ما بی اشکال نبود اما در جلسات هیچگاه بروز ندادم.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب با بیان این که حوزه روش انقلابی گری در حوزه فرق می کند، ابراز داشت: ما بزرگانی درحوزه داریم،  اولین توصیه رهبر انقلاب این بود که اول احترام مراجع را داشته باشید و با فکر کار کنید از این رو هیچ مصاحبه ای نکردم که ایجاد حاشیه کند؛ اگر امثال بنده که رئیس هستم این حرکات را می کردیم در اهداف رهبری انحراف ایجاد می شد و الان این برکات نازل نمی شد.

وی عنوان کرد: هرجا با تدبیر و کم صدا پیش رفتیم پیروز شدیم، باید کم حرف زده و بیشترعمل کنیم، امروز مجمع نمایندگان الگوی انقلابی گری است و انحرافی در آن نیست، هیچکس نمی تواند بگوید که مجمع از فرمایشات رهبر انقلاب انحراف پیدا کرده است؛ در گفتار باید دقیق بود و نباید خط کشی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد خاطرنشان کرد: بنده سنگ صبوری در این مجمع بودم و بسیاری از مسائل بود که نگفتم، اما آن ها را حل کردم، در مجمع و حوزه اگر به دنبال دامن زدن به اختلافات باشیم هیچ جای حوزه اصلاح نمی شود،  می شود مدیریت داشت و با سعه صدر گره ها را باز کرد نه این گره ایجاد کرد.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب ابراز داشت: باید قدر یکدیگر، حوزه و انقلاب را بدانیم مجمع می تواند در سال آینده بهترین انتخابات را رقم بزند؛ چرا 40 درصد بلکه باید 70 درصد شرکت داشته باشند و رفع مشکل طلاب کنیم.

وی گفت:  دبیرخانه دائمی مجمع نمایندگان در فیضیه آماده فعالیت است و اعضای هیأت رییسه،  زمان مشخصی را در این دبیرخانه حضور می‌یابند، تا کارهای بزرگی را دنبال کنند.

وی در پایان افزود: مجمع نمایندگان، حدود 39 مصوب اجرایی از شورای عالی حوزه دارد که با راه اندازی دبیرخانه مجمع در مدرسه علمیه فیضیه می توان مطالبات را پیگیری کرد.

 
 
 
 
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha