یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمود رجبی

حوزه/ قائم مقام موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)،اهتمام به اقتصاد مقاومتی را نسخه دفع توطئه اقتصادی دشمن در شرایط کنونی عنوان کرد.

حجت ‌الاسلام و المسلمین محمود رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به نامگذاری سال 96 از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان" سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" اظهار داشت: همان طور که دشمنان در سال های اخیر بر روی مسایل اقتصادی ما و فشار بر کشور ما از این ناحیه متمرکز شده اند، مقام معظم رهبری نیز برای خنثی سازی توطئه دشمن بر مساله مقاوم سازی اقتصاد ملی تاکید داشته اند.

وی افزود: دشمنان انقلاب و نظام اسلامی با تحریم ها و فشارهای اقتصادی در واقع به دنبال آن هستند که معیشت و اقتصاد مردم را دچار مشکل جدی کنند تا به خیال خود اعتماد مردم به کارآمدی نظام کاهش یابد و در مقابل مقام معظم رهبری بر لزوم توجه و اهتمام به اقتصاد مقاومتی تاکید داشته و از مردم و مسئولان تلاش جدی در این باره را مطالبه می کنند.

قائم مقام موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) همچنین بیان داشت: هوشمندی و درایت رهبر معظم انقلاب نشان می دهد که مردم و مسئولان باید در راستای عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی حرکت کنند و اگر در این باره جدیت و اهتمام لازم باشد، قطعاً فتنه و توطئه اقتصادی دشمن خنثی خواهد شد.

وی با اشاره به سرمایه بالای نیروی انسانی موجود در کشور گفت: ما اگر ظرفیت های درون کشور را فعال کرده و با نگاه انقلابی به دنبال مقاوم سازی اقتصاد باشیم، قطعاً بسیاری از مشکلات موجود حل می شود.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha