شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مجید انصاری در مراسم تشییع ‌آیت الله باریک بین

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری گفت: آیت الله باریک بین بیش از سه دهه نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین بود و همه جریان های سیاسی ایشان را قبول داشتند و تا آخرین لحظه دل در گرو رهبری و ولایت داشت.

حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری معاون حقوقی رئیس جمهور در حاشیه مراسم تشییع پیکر آیت الله باریک بین،‌ در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، به حضور پرشور مردم این منطقه در تشییع پیکر این عالم ربانی گفت: این حضور نشان دهنده این است که مرحوم آیت الله باریک بین در قلوب مردم جای داشته که جای قدرانی است.

معاون حقوقی رئیس جمهور خاطرنشان کرد:  در اقصی نقاط میهن اسلامی، این شخصیت را به عنوان یک فرد انقلابی و مبارز می شناختند، زیرا سابقه گذشته ایشان درخشان است و از پیشگامان مبارزه با طاغوت محسوب می شوند.

وی افزود: ایشان آراسته به اخلاق بودند و حسن خلق، زهد و تقوای این عالم فرزانه زبانزد عام و خاص بود و مکنت مالی ایشان قبل و بعد از انقلاب هیچ تفاوتی نکرد.

حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری ادامه داد:  آیت الله باریک بین بیش از سه دهه نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین بود و همه جریان های سیاسی ایشان را قبول داشتند و تا آخرین لحظه دل در گرو رهبری و ولایت داشتند.

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: ایشان شخصیتی فرهنگی بود و با رفتار محبت آمیز و اسلامی خود در جذب افراد نقش موثری ایفا کرد؛ فردی عمل گرا، اهل معنا و ساده زیست و مومن بود و موجب افتخار استان و کشور.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha