شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
استاد میرامام

حوزه/استاد جامعه الزهرا(س) گفت: گمراهی، ظلمت و استثمار تنها ارمغان دولت آمریکا برای ملت ها بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» زهرا سادات میرامام در جلسه  درس اخلاق طلاب و اساتید جامعه الزهرا(س) با بیان اینکه دولت آمریکا تاکنون چه چیزی را برای ملت‌ها به ارمغان آورده اظهار داشت: کسانی که معتقدند ما بدون کمک امریکا کاری نمی توانیم انجام دهیم، باید از آنها بپرسیم آمریکا چه دارد که باید از او اطاعت کرد؟ در حالی که ما اهل بیت(ع) و امام زمان(عج)را داریم و در کشور خود شهدایی داریم که برای حفظ دستاوردهای انقلاب به شهادت رسیده‌اند.

استاد جامعه الزهرا(س) در ادامه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اشعاری در وصف امام حسین(ع) قرائت کرد و افزود: طبق روایت معصوم(ع)کسانی که امامت ولیّ خدا را بپذیرند، طبق آیه قرآن از ظلمت به نور هدایت می‌شوند، اما کسانی که امام را که نماینده خداوند است، رها کنند از نور به ظلمت می‌روند.

وی با بیان اینکه برای پیمودن مسیر زندگی محتاج به الگوبرداری از انسان کامل هستیم گفت: طبق روایتی از امام باقر(ع)که در باب الحجه درکتاب اصول کافی ذکر شده است؛ هر کس در راه خدا تلاش و عبادت کند، ولی، امامی که برگزیده خداست نداشته باشد، گمراه است.

استاد  جامعه الزهرا(س) بیان داشت: جایگاه امام نسبت به هستی، همچون نسبت جایگاه قلب نسبت به وجود انسان است که کنترل و زیست انسان به قلب او وابسته است.

استاد میرامام خاطر نشان کرد: طبق روایت معصوم(ع)کسانی که امامت ولی خدا را بپذیرند طبق آیه قرآن از ظلمت به نور هدایت می‌شوند ولی کسانی که امام را که نماینده خداست، رها کنند از نور به ظلمت می‌روند.

وی در ادامه گفت: طبق بیان امام باقر(ع)در تفسیر آیات قرآن، کسی وارد جهنم می‌شود که امر امام را اطاعت نکند و آنچه که در روز قیامت از آن سوال می‌شود، ولایت امیرالمومنین و ائمه اطهار(ع) است.

 میرامام با تصریح بر اینکه هم اکنون نائبِ ولی خدا، مقام معظم رهبری است؛ بر یاوری نائبِ امام زمان(عج)تأکید کرد.

وی در ادامه افزود: اگر رای ما در انتخابات ریاست جمهوری مطابق با خواست دشمنان ولایت فقیه باشد، یعنی به نائب امام زمان(عج)پشت کرده ایم.

استاد جامعه الزهرا(س)با اشاره به گمراهی و ظلمتی که دولت امریکا برای ملت‌ها به ارمغان آورده اظهار داشت: کسانی که معتقدند ما بدون کمک امریکا کاری نمی توانیم انجام دهیم، باید از آنها بپرسیم آمریکا چه دارد که باید از او اطاعت کرد؟ در حالی که ما اهل بیت(ع) و امام زمان(عج)را داریم و در کشور خود شهدایی داریم که برای حفظ دستاوردهای انقلاب به شهادت رسیده‌اند.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha