یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مراسم تجلیل از اساتید حوزه علمیه خواهران شهرستان تاکستان

حوزه / مدیر مدرسه علمیه ایمانیه شهرستان تاکستان، با بیان این که شهید مطهری الگویی خوب برای حوزویان است، گفت: باید اندیشه های شهید مطهری در جامعه ترویج شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، خانم آقا جان زاده، امروز در مراسم تجلیل از اساتید مدرسه علمیه خواهران شهرستان تاکستان، ضمن تبریک روز معلم به همه اساتید حوزه، به شخصیت علمی و حوزوی شهید مرتضی مطهری اشاره کرد و گفت: اندیشه های شهید مطهری که بر گرفته از اسلام ناب محمدی است، نیاز امروز مردم  جهان است و از این رو این اندیشه ها باید در جامعه به خوبی ترویج داده شود.

مدیر مدرسه علمیه ایمانیه شهرستان تاکستان با بیان این که شهید مطهری نمونه یک شخصیت برجسته حوزوی بود و طلاب باید در این مسیر از این عالم ربانی الگو گیری کنند، افزود: شخصیّت کم‌نظیر شهید مطهری در دو بعد اساسی علم و تقوا، از برجستگی ویژه‌ای برخوردار است و از این جهت شخصیّت ایشان همیشه زنده است و هیچ‌گاه فراموش نمی‌شود.

وی ادامه داد: نهضت آزاد اندیشی و علمی استاد بر مبنای نیازهای جامعه اسلامی ایران بود و سیر و سلوک معنوی ایشان و همچنین بهره گیری از علوم مختلف در حوزه های علمی وی بسیار قابل توجه است.

 آقاجان زاده با اشاره به اینکه استاد شهید مطهری، فرزند حوزه و فرزند مکتب امام باقر(ع) و امام صادق (ع) بود، گفت: سخت کوشی، سیر و سلوک معنوی در بهره گیری از علوم مختلف در حوزه های علمی، از نظر او بسیار مورد توجه بود.

برپایه این گزارش، در پایان این مراسم از اساتید حوزه علمیه خواهران تجلیل شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha