چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام روح الله کرمی نیا

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت امام خمینی (ره) اسلام آباد، تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات را از دیگر وظایف روحانیت برشمرد و گفت:طلاب و روحانیون وظیفه دارند که معیارهای انتخاب درست را تشخیص و آنها را برای مردم تبیین کنند.

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا در گفت وگو با خبرنگار «حوزه» در کرمانشاه، به نقش روحانیون در انتخابات اشاره کرد و با بیان این که قرآن کریم یکی از صفات بارز هر مبلغ دینی را صبر در برابر ناملایمات عنوان می کند، صفتی که در پیامبر اکرم (ص) به عینه مشهود بود، ابراز داشت:  با توجه به ارزش و اهمیت امر تبلیغ در دین اسلام، مبلغ با بهره‌گیری از ارکان مهم تبلیغ از جمله صبر، مقاومت و پایداری می‌تواند، موفق باشد.

مدیر مدرسه علمیه حضرت امام خمینی (ره) اسلام آباد ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات، طلاب و مبلغین می‌توانند با بصیرت‌افزایی و آگاه کردن افراد جامعه، نقش بسزایی در حماسه‌آفرینی و تعیین سرنوشت کشور داشته باشند.

وی با اشاره به این که مقام معظم رهبری علاوه بر تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات، معیارهای انتخاب اصلح را تبیین فرموده اند، افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات، داشتن بصیرت، پایبندی بر اصول و معیارهای انقلاب، نترسیدن از دشمن، امانت داری، صداقت و ... از مهمترین شاخص های انتخابکاندیدای اصلح و انقلابی است.

حجت الاسلام کرمی نیا تصریح کرد: طلاب و روحانیون وظیفه دارند که معیارهای انتخاب درست را تشخیص و آنها را برای مردم تبیین کرده و به وظیفه خود که همانا بصیرت افزایی و روشنگری است، عمل کنند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت امام خمینی (ره) اسلام آباد، تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات را از دیگر وظایف روحانیت برشمرد و گفت: دشمنان نظام دائماً در حال توطئه برای مخدوش کردن انتخابات ایران و کم رنگ کردن حضور ملت در این عرصه سرنوشت ساز هستند، لذا طلاب و روحانیون باید با روشنگری، نقشه های دشمن را نقش برآب کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha