سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
موسسه علمی فرهنگی  دارالعرفان

حوزه/ انتشارات موسسه علمی فرهنگی دارالعرفان تحت اشراف حضرت استاد حسین انصاریان همزمان با برپایی بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در مصلی امام خمینی(ره)، یازدهمین سال حضورش را تجربه می کند.

مدیر مرکز نشر مؤسسه علمی فرهنگی دارالعرفان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، اظهار داشت: با توجه به ایام نورانی ماه مبارک رمضان و حضور معنوی مردم در نمایشگاهی که معطر به عطر قرآن کریم می باشد، موسسه نیز همانند سایر مراکزی که آثاری پیرامون قرآن کریم دارند، به منظور آشنایی هرچه بیشتر و بهتر آحاد جامعه برای یازدهمین سال پیاپی موفق به حضور در این نمایشگاه بین المللی شده است.

علی ابوالقاسمی افزود: حضور در این نمایشگاه صرفا فروش محصولات نیست؛ بلکه مهم‌ترین هدف حضور مؤسسات و دستگاه‌های قرآنی کشور، معرفی مکتوبات قرآنی، هنرهای قرآنی و اسلامی، نشریات و نرم‌افزارهای قرآنی است.

وی ادامه داد: در این دوره انتشارات موسسه علمی فرهنگی دارالعرفان با قریب به یکصد عنوان کتاب پیرامون موضوعات مختلف علوم اسلامی، سیره ائمه اطهار(ع) و معارف اسلامی اقدام به عرضه آثار جدید قرآنی و تفسیری نموده است. 

وی بیان داشت: از آثار قرآنی ارائه شده در این دوره می توان به «تفسیر حکیم (3 جلد از 20 جلد)»، «تفسیر سوره مبارکه حمد»،  «عدل و ظلم (تفسیر موضوعی عدل)»، «فضل و رحمت (تفسیر موضوعی فضل و رحمت الهی)»، «هدایت در قرآن کریم (تفسیر موضوعی هدایت)»، «عرفان در سوره مبارکه یوسف»، «حدیث نفس و عقل آدمی در قرآن»، «سیمای نیکان (تفسیر موضوعی محسنین)»، «عبودیت در پرتو قرآن»، «چهره های محبوب و منفور در قرآن کریم»، «ترجمه جدید قرآن توسط استاد انصاریان» و ... اشاره کرد.

ابوالقاسمی به برخی از آثار منتخب این انتشارت اشاره کرد و افزود: «اسلام دین آسان»، «همتایی حق و علی(ع)»، «عبودیت و دینداری در سایه قرآن»، «جایگاه انسان در نظام آفرینش»، «عناصر شخصیت انسان»، «گوهر شکیبایی»، «تمرین بندگی» و ... از دیگر عناوین ارائه شده در این دوره از نمایشگاه بین المللی قرآن کریم می باشد.

گفتنی است؛ غرفه انتشارات مؤسسه فرهنگی دارالعرفان در بخش ناشرین قرآنی شبستان اصلی امام خمینی همه روزه از ساعت 17 تا 24 میزبان علاقه مندان و دوستداران آثار استاد حسین انصاریان می باشد.
انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha