یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 417544
۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
پانصد و دوازدهمین شماره «افق حوزه»

حوزه/ پانصدو دوازدهمین شماره هفته نامه "افق حوزه" با اخبار متنوع حوزوی، دینی و فرهنگی منتشر شد.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» در جدیدترین شماره هفته نامه "افق حوزه" مطالبی چون: «سخنان مقام معظم رهبری در جمع عظیم مردم در بیست و هشتمین سالگرد رحلت امام خمینی(ره)»، «پیام آیت الله العظمی مکارم شیرازی به چهارمین همایش بانوی فضیلت، حامی رسالت»، «سیری در وصیت نامه امام خمینی(ره) با قلم آیت الله العظمی جوادی آملی» و ... به چشم می خورد.

همچنین «سخنرانی آیت الله مقتدایی در مراسم گرامی داشت ارتحال امام خمینی(ره)»، « خیز حوزه های علمیه قم و لبنان برای تعاملات علمی و فرهنگی»، «بررسی آراء تفسیری آیت الله معرفت(ره)» و « هفت رکن اساسی نظام اسلامی » از دیگر عناوین منتشر شده در این شماره افق حوزه است.

افق خانواده نیز با عناوینی همچون: «من امام حسن(ع) را دوست دارم»، «ماه مبارک رمضان و نشاط معنوی خانواده»، «راه های رفع تشنگی و تامین آب بدن در ماه رمضان»، «من علی از زبان علی(ع) هستم » ضمیمه هفته نامه افق حوزه است.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از سراسر کشور در بیست و هشتمین سالگرد رحلت امام خمینی(ره)،  تأکید کردند: برخوداری از «روحیه، ذهن و عمل انقلابی» درس بزرگ امام راحل عظیم‌الشأن است و ملت ایران در پرتو اهداف و آرمان‌های پرجاذبه امام و هوشیاری در مقابل شیطان بزرگ، راه تحقق اهداف انقلاب را در معنای حقیقی عقلانیت یعنی انقلابی‌گری ادامه می‌دهد.

رهبر انقلاب اسلامی در ادامه «اسلام ناب محمدی‌ صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم »، «استقلال، آزادی، عدالت اجتماعی و عدالت اقتصادی»، «بیرون آمدن از چنبره سلطه آمریکا»، «مردم‌سالاری»، «حق انتخاب و حاکمیت مردم» و هم‌چنین «ایجاد خودباوری در ملت» را از اصول و مبانی جذاب امام خمینی‌ قدس‌سره برشمردند و گفتند: جذابیت‌های شخصیتی و مبانی امام خمینی عامل اصلی پیوستن جوانان به نهضت و انقلاب اسلامی بود که در نهایت موجب پیروزی انقلاب و بروز یک زلزله سیاسی در دنیا شد.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به سردرگمی قدرت‌ها در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کردند: آن‌ها بعد‌از مدتی که خود را باز یافتند، دشمنی‌ها را آغاز کردند و در طول ۳۸ سال گذشته طراحی‌های مختلفی انجام دادند اما در همه این دشمنی‌ها از ملت ایران شکست خوردند و بعد‌از این هم به همین‌گونه خواهد بود.

حضرت آیت ‌الله خامنه‌ای در این بخش از سخنان خود به شرایط «دهه شصت» که دهه اول پیروزی انقلاب اسلامی و دهه حیات پربرکت امام راحل بود، اشاره کردند و گفتند: دهه شصت یک دهه مظلوم و در عین حال بسیار مهم و سرنوشت‌ساز در تاریخ انقلاب اسلامی است که متأسفانه ناشناخته مانده و اخیراً هم به‌وسیله برخی بلندگوها و صاحبان آن‌ها مورد تهاجم قرار گرفته است.

علاقه مندان جهت تهیه نشریه به نشانی: قم، بلوار جمهوری، کوچه 2، پلاک 15 مراجعه کرده و یا با شماره تلفن: 02532900538 تماس بگیرند.

پایگاه اطلاع رسانی هفته نامه افق به نشانی  www.ofoghhawzah.ir  در دسترس کاربران قرار دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha