یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام سیدمحمد موسوی-امام جمعه آران و بیدگل

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین موسوی، نقش روحانیون و وعاظ در تشویق خیرین به آزادی زندانیان غیرعمد را بسیار مهم و اثرگذار ارزیابی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی در حاشیه جشن گلریزان کمک به زندانیان جرائم غیر عمد کاشان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، تاسیس ستادهای دیه در شهرستانها و مراکز استانی را یکی از برکات انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: امر خداپسندانه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با کمک خیرین کار بسیار ارزشمندی است.

وی با اشاره به اینکه انفاق خصوصا درماه مبارک رمضان و در آستانه میلاد فرخنده کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) برکات فراوانی دارد، افزود: براساس فرمایش امام کاظم(ع) کسی که دل مومنی را شاد کند و یا گره ای از مشکل مومنی بازکند، در زیر سایه عرش و رحمت الهی قرار می گیرد، لذا کمک به آزادی زندانیان غیرعمد ارزش معنوی بسیاری دارد.

امام جمعه آران و بیدگل ادامه داد: با توجه به اینکه آزادی زندانیان غیرعمد انفاق فی سبیل الله و باقیات الصالحات می باشد به کلیه عزیزانی که  تمکن مالی دارند توصیه می می شود که در این امر خداپسندانه ازهیچ گونه کمکی دریغ نکنند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی، نقش روحانیون و وعاظ در تشویق خیرین به آزادی زندانیان غیرعمد را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: بدون شک وعاظ واهل تریبون می توانند درنشر فرهنگ انفاق سهیم بسزایی داشته باشند.

وی، ماه مبارک رمضان را فرصت مناسبی برای روحانیون در تشویق و ترغیب خیرین به یاری رسانی نیازمندان دانست و خاطرنشان کرد: روحانیون، ائمه جمعه و جماعات باید در مساجد مردم را نسبت به شرکت در این امر خداپسندانه تشویق نمایند .

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha