سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام سیدمحمد موسوی-امام جمعه آران و بیدگل

حوزه/ امام جمعه آران و بیدگل گفت: با گذشت قرن ها همچنان کردار و گفتار حضرت علی(ع) چراغ راه مردان خدا و حق جویان و یکتاپرستان و عدالت خواهان جهان است .

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه درکاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی، در گفتگو با خبرنگاران،  شب قدر را سحرگاه محزونی که خورشید فروزان حیات برترین مظهر شجاعت، زهد، علم و عدالت در افق نوزدهم رمضان در آسمان شهر کوفه به خون نشست و فریاد «فزت و رب الکعبه» مهربان ترین حامی یتیمان در آسمان طنین انداز شد تا در طول تاریخ لیالی قدر یادآور اراده الهی بر عدالت خواهی و جاودانگی انسان وارسته ای باشد، عنوان کرد و گفت: با گذشت قرن ها همچنان کردار و گفتار حضرت علی(ع) چراغ راه مردان خدا و حق جویان و یکتاپرستان و عدالت خواهان جهان است .

امام جمعه آران و بیدگل در ادامه دعا را سلاح مؤمن دانست و با تاکید براینکه در قرائت دعا باید به معانی آن توجه کنیم، افزود: در دعاها باید برای مسائل مسلمین و کشور و به ویژه ظهور حضرت ولی عصر(عج) دعا کنیم .

وی خاطرنشان کرد: در شب های پر برکت قدر که توفیق عبادت و بندگی و بهره گیری از معنویات خوان گسترده الهی نصیب همه بندگان شده، باید با یاد مولود کعبه زیر باران رحمت لیله القدر بایستیم تا جانهایمان تطهیر شده وسعادت حرکت خالصانه در مسیر قرب الهی تقدیرمان گردد.

حجت الاسلام  والمسلمین موسوی  در پایان گفت: امید است جلوه های اسلامی و روح معنویت در همه نهاد ها و برنامه ها از برکت دعای خالصانه بیش از پیش شود و نقاط ضعف اقتصادی، اجتماعی ومناهی وملاهی ومعاصی که هویت جامعه را تهدید می کند، بر طرف گردد .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha