چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کتابچه "سیاقیه جمع و خرج آستان مقدس حضرت معصومه(س)" رونمایی شد

حوزه/ کتابچه سیاقیه جمع و خرج آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها ظهر امروز طی مراسمی در کتابخانه عمومی حرم مطهر رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مراسم رونمایی از کتابچه سیاقیه جمع و خرج آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها ظهر امروز در سالن حضرت خدیجه(س) کتابخانه عمومی حرم مطهر برگزار شد.
بر اساس این گزارش، در ابتدای این مراسم، نویسنده کتابچه سیاقیه جمع و خرج آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها خاطرنشان کرد: برخی افراد که در گذشته اسناد سیاقیه را بررسی کرده‌اند که به علت نداشتن شناخت لازم از قم، برخی از واژه‌ها را به نادرستی معنا کرده و نتوانسته اند مفهوم مورد نظر را انتقال دهند.
حسین احمدی رهبریان با اشاره به اینکه برای تهیه کتابچه مذکور از سال 94 تا سال 96 تلاش‌های بسیاری انجام شده است، مطرح کرد: برای تهیه کتابچه سیاقیه جمع و خرج آستان مقدس دو هزار ساعت وقت گذاشته شده است.
همچنین مدیرکل فرهنگی هنری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها نیز طی سخنانی از وجود کتاب‌های تخصصی در کتابخانه حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها یاد کرد و گفت: بخشی از کتاب‌های تخصصی به علت قیمت‌های بالا در بخش کتاب‌های نفیس نگه‌داری می‌شود اما افراد می‌توانند به این کتاب‌ها نیز دسترسی داشته باشند.
حجت‌الاسلام اسماعیل محمدی کرمانشاهی با تاکید بر اینکه کتابچه سیاقیه جمع و خرج آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها زیر نظر کارشناسان برجسته تهیه شده است، اظهار کرد: امیدواریم این کتابچه بتواند پاسخ‌گوی بخشی از نیازهای پژوهشگران و علاقمندان به مطالعه باشد.
لازم به ذکر است، کتابچه سیاقیه جمع و خرج آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها به کوشش محسن روستایی و حسین احمدی با 175 صفحه در قالب هزار نسخه توسط انتشارات زائر آستان مقدس قم به چاپ رسیده است.
انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha