شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
حسین وجودی

مدیرکارگاه کمپین تبلیغاتی «شاد باشیم»، از حضور هنرمندان برجسته رشته گرافیک در این کارگاه یاد کرد و گفت: این هنرمندان برجسته کشور برای تامین محتواهای دینی به مناسبت دهه کرامت مشارکت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حسین وجودی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه کارگاه کمپین تبلیغاتی «شاد باشیم» که در سالن اجتماعات کتابخانه حرم مطهر حضرت معصومه(س)برگزار شد، با اشاره به این که تا کنون ۱۵ کارگاه مختلف ویژه هنرمندان رشته گرافیک برگزار شده ، اظهار کرد: این دوره از کارگاه‌های تامین محتوا را در شهر قم در جوار حرم بانوی کریمه اهل بیت(ع) برگزار کرده‌ایم تا بتوانیم از معنویت این حرم استفاده کنیم.

وی از حضور هنرمندان برجسته رشته گرافیک در این کارگاه یاد کرد و اضافه کرد: این هنرمندان برجسته کشور برای تامین محتواهای دینی به مناسبت دهه کرامت مشارکت می‌کنند، امیدواریم با وجود محدودیت‌هایی که در این کتابخانه وجود دارد بتوانیم کارگاه مطلوبی را برگزار کنیم.

مدیر کارگاه کمپین تبلیغاتی «شاد باشیم» از مشارکت سازمان اوقاف و امور خیریه در راستای برگزاری این کارگاه تقدیر کرد و گفت: آستان مقدس حضرت معصومه(س) نیز با انجام برنامه‌ریزی‌های مختلف میزبانی این کارگاه را بر عهده گرفته است.

وی با اشاره به این که کلاس‌های آموزشی کارگاه کمپین تبلیغاتی «شاد باشیم» صبح هر روز تا عصر برگزار می‌شود، تصریح کرد: افراد شرکت‌کننده در این کارگاه باید در کلاس‌های آموزشی نیز حضور مستمری داشته باشند تا بتوانند از به شیوه مطلوبی از اساتید برجسته کشوری استفاده کنند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha