شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دبیر ستاد احیای امر به معروف استان قم

حوزه/ حجت‌الاسلام‌ معرفت گفت: یکی از اصلی ترین وظیفه آمران امر به معروف بیدار سازی مردم از خواب است چرا که اگر مردم هوشیار، آگاه و دشمن شناس باشند می توانند با دسیسه های فرهنگی و اجتماعی دشمن مقابله کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت‌الاسلام‌ محمدحسین معرفت در بیست و پنجمین گردهمایی آمران به معروف و ناهیان از منکر استان قم در سالن همایش های اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم اظهارداشت: بیدار کردن مردم از خواب غفلت درواقع رسالتی است در امتداد حرکت امام حسین(ع)  و نباید به تباهی کشیده شود، همچنین طلایه داران این فریضه مهم در نقاط مختلف کشور با روش‌های مطلوب در امتداد حرکت اهل‌بیت(ع) به دنبال هدایت مردم هستند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب نسبت به وضعیت کنونی جامعه هشدارهایی داده‌اند، تصریح کرد: ادامه این شرایط  وضعیت مناسبی را به همراه ندارد که در این شرایط آمران به معروف و ناهیان از منکر با ورود به مسائل فرهنگی کشور تحولات مهمی در این زمینه ایجاد کرده‌اند.

حجت الاسلام معرفت تاکید کرد: دشمنان نظام با ابزارهای مختلف به دنبال تضعیف نظام هستند که در این وضعیت آمرین به معروف از ناهنجاری‌های بسیاری در کشور جلوگیری می‌کنند و علاوه بر حجاب آنان دغدغه‌های بسیاری را در مبارزه با تباهی، فساد و دزدی دارند.

وی با اشاره به اهمیت توجه به این فریضه الهی گفت: بی‌توجهی به حقایق مانند آنچه در کلام امام علی(ع) آمده مانند آن بوده که همانند حیوانات بدون در نظر قرار گرفتن خداوند و انسانیت مادیات فقط به دنبال مادیات و هوس‌های جنسی هستند.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان قم با تأکید بر اینکه همه مسئولان و مردم باید پاسخگوی خون شهدا باشند ،عنوان کرد: شهیدان از برترین سرمایه گذشته‌اند و رسالت آمران به معروف و ناهیان از منکر در این شرایط سخت‌تر است و آنان بدون هیچ چشم‌داشتی مشغول اجرایی کردن فرامین الهی هستند.

لازم به ذکر است در پایان این گردهمایی با حضور دادستان قم، برترین آمرین به معروف و ناهیان از منکر  استان مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha