یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام نعمت زاده

حوزه/رییس همایش مکتب امام صادق(ع) از برگزاری کارگاه های آموزشی همایش مکتب امام صادق(ع)، با شرکت دانش آموزان و طلاب نخبه در شهر زنوز خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام علی نعمت زاده امام جمعه مرند، ظهر امروز در مراسم افتتاح کارگاه های آموزشی همایش مکتب امام صادق(ع) که با حضور حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در  شهر زنوز مرند برگزار شد، ابراز داشت: همایش مکتب امام صادق(ع) به مدت سه روز تا روز جمعه در شهر زنوز ادامه دارد که با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب در توسعه فرهنگ انقلاب اسلامی، ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان مرند برای سومین سال پیاپی اقدام به برپایی این همایش می کند.

وی افزود: طلاب و جوانان و دانش آموزان و دانشجویان نخبه همه ساله در این کارگاه ها حضور پیدا می کنند.

رییس همایش مکتب امام صادق(ع) ادامه داد: ۳۵۰ نفر از دانش آموزان در کارگاه های دو روزه این همایش که با حضور اساتید حوزه از قم برگزار می شود،  شرکت می کنند.

امام جمعه مرند همچنین رشد انسان در مسیر معنوی، اهمیت گناه شناسی، ضرورت خودسازی، لزوم تقویت بنیه فکری، ضرورت خودسازی، ضرورت تحول معنوی، آثار فردی و اجتماعی گناه، مفهوم آتش بس به اختیار، جنگ نرم، تهذیب و تعلیم را از جمله محورهای این کارگاه ها برشمرد.

حجت الاسلام نعمت زاده در پایان گفت: همایش علمی مکتب امام صادق(ع) نیز امسال در شهر مرند برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha